
حواشی
یک بازیگر به رختکن پرسپولیس رفت/بازیکنان پرسپولیس حاضر به مصاحبه نشدند
پرسپولیس نیوز :یک بازیگر در پایان بازی پرسپولیس و الهلال به رختکن سرخپوشان ایرانی رفت.
محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون که به امارات سفر کرده بود بعد از شکست ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال به رختکن پرسپولیس رفت!
سرخپوشان روز ۲۵ مهرماه باید در بازی برگشت در مسقط مقابل الهلال بازی کنند.
در پایان این مسابقه بازیکنان پرسپولیس حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشدند و با ناراحتی میکسدزون را ترک کرده و سوار اتوبوس شده تا ورزشگاه را ترک کنند.




مصلح قبلاسوخته بودماروهم امشب دوبارسوزوند و۲گل مفت ازسمتش خوردیم هرحمله ای که ازاون سمت میکردن جا میموند وبایدسکته میزدیم ای کاش بجاش قائدی رومیگرفتیم واقعاحیف شداینم ازبی لیاقتی وبی عرضگی مدیران پرسپولیسه