حواشی

یک بازیگر به رختکن پرسپولیس رفت/بازیکنان پرسپولیس حاضر به مصاحبه نشدند

پرسپولیس نیوز :یک بازیگر در پایان بازی پرسپولیس و الهلال به رختکن سرخپوشان ایرانی رفت.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون که به امارات سفر کرده بود بعد از شکست ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال به رختکن پرسپولیس رفت!

سرخپوشان روز ۲۵ مهرماه باید در بازی برگشت در مسقط مقابل الهلال بازی کنند.

در پایان این مسابقه بازیکنان پرسپولیس حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشدند و با ناراحتی میکسدزون را ترک کرده و سوار اتوبوس شده تا ورزشگاه را ترک کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
1010364

مصلح قبلاسوخته بودماروهم امشب دوبارسوزوند و۲گل مفت ازسمتش خوردیم هرحمله ای که ازاون سمت میکردن جا میموند وبایدسکته میزدیم ای کاش بجاش قائدی رومیگرفتیم واقعاحیف شداینم ازبی لیاقتی وبی عرضگی مدیران پرسپولیسه