نقل و انتقالات پرسپولیس

یک بازیکن پرسپولیس رسما جدا شد +عکس

فرشاد احمدزاده پس از سال‌ها حضور در جمع سرخپوشان، به‌صورت توافقی از پرسپولیس جدا شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این بازیکن در طول دوران حضور خود در باشگاه پرسپولیس، در ۱۵۹ دیدار رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفت و نقش مؤثری در موفقیت‌های سرخپوشان ایفا کرد. احمدزاده در این مدت، تجربه کسب ۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر و ۱ قهرمانی سوپرجام را در کارنامه خود به ثبت رساند.

باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی از تلاش‌ها، تعهد و زحمات فرشاد احمدزاده در سال‌های حضورش، برای او در ادامه مسیر حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ملایر*پرسپولیس

برو دیگه بر نگردی

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

بسلامت داداش، برو فولاد واست خیلی بهتره

عشق پرسپولیس

تا دیروز همین جا همه تون داشتید به فرشاد بد و بیراه می‌گفتید!! هزاران حرف زشت نثارش کردین؛
امان از هوادار بچه سال هیجانی جوگیر!

محمد طالبی

بری دیگه برنگردی… !

Navid

کار خوبی نکردید. حداقل میذاشتیدتاآخرفصل که اتمام قراردادشه بمونه و باخاطره قهرمانی می‌رفت. بازیکنای زیادی داریم که تقریباً بازی هم نمیکنن و میتونستیم اوناروتولیست مازادبذاریم

مهرداد

حیف فرشاد احمدزاده از وقتی رفت تو اون تیم درپیت لهستانی افت کرد وگرنه تو دوره اول پرسپولیسی بودنش هم تو حمله هم دفاع عالی بود به هر حال دمش گرم

آرش راد

دمش گرم بدون دردسر جدا شد یجورایی ناراحت هم هستم برای رفتنش یادمون نره از محصولات آکادمی خودمون بود و پرورش یافته رده سنی خودمون هروقت هم خواستیم برگشت بدون اینکه باشگاه اذیت هم کنه رفت شاید سطح فنیش افت کرده بود شاید هم سبک بازیش به تیم ما نمی‌خورد دیگه اما همیشه برای باشگاه با دل جون بازی کرد امیدوارم تو تیم بعدیش موفق باشه