اسلایدرمصاحبه ها

یاسین به دنبال بازگشت به پرسپولیس/ قول می‌دهم آماده به ترکیب برگردم

زمانی که کاروان پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده‌سازی عازم قطر شد، یاسین سلمانی از همراهی سرخ‌پوشان امتناع کرد؛ اتفاقی که حالا ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این هافبک جوان با تصمیم مستقیم اوسمار ویرا از تیم کنار گذاشته شده و جایی در برنامه‌های فنی سرخ‌پوشان ندارد.

طی روزهای اخیر برخی واسطه‌ها تلاش کردند زمینه آشتی و بازگشت سلمانی را فراهم کنند و حتی پیشنهاد شد او با حضور نزد سرمربی، بابت برخی اتفاقات اخیر عذرخواهی کند.

بااین‌حال شنیده‌ها حاکی از آن است که ویرا در پاسخ به این واسطه‌گری‌ها اعلام کرده عذرخواهی، مانعی ندارد اما تغییری در تصمیم فنی‌اش ایجاد نخواهد کرد و سلمانی جایگاهی در ترکیب و حتی فهرست تیم نخواهد داشت.

اما خود سلمانی امیدوار به بازگشت به ترکیب است:

خوشحالی از بازگشت به اردوی پرسپولیس در صدای او مشخص است و می‌گوید: با آقای اوسمار صحبت کردم، قرار شد یک مربی در کنار تیم با من کار کند. تمام تلاشم را خواهم کرد که خیلی زود به تمرینات گروهی تیم اضافه شوم.

وی درباره اینکه انگیزه‌ی لازم را دارد؟ اینطور پاسخ می‌دهد: چه چیزی بیشتر از اینکه پیراهن تیم محبوبت را بپوشی به تو انگیزه می‌دهد؟ فکر کنم بر همه عیان بوده و هست که من چقدر پرسپولیسی هستم. ضمن اینکه فوتبال بیشتر از شغل برای همه‌ی ما فوتبالیست‌ها مثل یک عشق است. درس‌هایی که باید می‌گرفتم را گرفتم و حالا مثل یک سرباز آماده‌ام.

وی درباره تاثیر اوسمار این چنین می‌گوید: اوسمار، مدیران باشگاه، مربیان و همه در بازگشت دوباره‌ام موثرند. امیدوارم که پاسخ این اعتماد را با عملکردم در زمین نشان بدهم، عملکردی فراتر از آنچه پیش‌تر از من دیده بودید.

و هواداران پرسپولیس؟

بزرگی پرسپولیس به خاطر وجود شما و تاریخ این باشگاه است. در تمام این دو سال کنارم ایستادید و برای بازگشت دوباره به من انگیزه دادید. حالا من هم قول می‌دهم که تمام فراتر از آنچه توان دارم، برای شادی شما تلاش کنم. این وظیفه‌ی من است و برای انجام آن هر روز بیشتر از روز قبل تلاش خواهم کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

سوال اینه که ایشون و امثالهم بابت چه کاری پول میلیاردی میگیرند؟!!!!
واقعا حلاله؟!!!!!!

MoOoOhsen

همینو اخراج میکنن میره یه تیم دیگه اونجا میشه روبرتو کارلوس .لطفا نابودش،نکنید شاید تلنگری باشه ک ب خودش،بیاد

مهران پرسپولیسی

اگه عاشق این تیم بودی چرا رفتی با تیم مس تمرین کردی و با تیم نرفتی بعدش مگه بعد مصدومیت نمیتونستی تلاش کنی که دوباره به روزهای خوبت برگردی نه اینکه برای دریافت پول فقط بیای سرتمرینها بری و حاشیه برای این تیم درست کنی حالا هم معلوم نیس چی تو سرته که اینجوری داری حرف میزنی بنظر من تو خودت باعث نابودی فوتبالت شدی

Yousef perspolisi

اینم دنبال پول یا مفته که بره رو نیمکت بشینه وگرنه هیچ وقت دیگه به درد فوتبال نمیخوره

RED

آزموده را آزمودن خطاست
در حد پرسپولیس نیست

حسین

انشاءالله بدرخشی

پرسپلیس

عجیبه خودش دوست داره بمونه وقتی مربی بهش بازی نمیده!!!

پرسپولیس همیشه قهرمان

خب هر بازی چندمیلیارد هزینه داره باید اعلام حضور کنه!!!!