نقل و انتقالات پرسپولیس

گولسیانی در آستانه بازگشت به لیگ ایران

اینطور که به نظر می‌رسد گیورگی گولسیانی در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار گرفته است.

گئورگی گولسیانی، مدافع سابق پرسپولیس با سپاهان به توافق رسیده و این باشگاه به‌زودی از او رونمایی خواهد کرد.

این مدافع ۳۴ ساله سابقه ۳ فصل حضور در سپاهان را دارد و طی ۷۹ بازی برای این تیم ۱۰ گل هم زده است.

گولسیانی پس از سه فصل حضور در پرسپولیس بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شد و در انتهای فصل از پرسپولیس جدا شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
انوش

حالا خواهید دید در بازی برگشت به پرسپولیس گل میزنه….

پرسپولیس

تعصبش از خیلی داخلیا به پرسپولیس بیشتره حیف و صد حیف

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

بفرما رفت سپاهان، واقعا درویش احمق چطور ابرقویی رو به گولسیانی ترجیح دادی؟ ❗

moji

واقعا واقعا حیفش بود ….. خاک بر سر درویش

م.س

دورباطل در فوتبال ایران

رئال مادرید.پرسپولیس

گول دوست داشتنی

متین

دمش گرم مدافع با شخصیت و باکیفیت و محبوب گولسیانی عزیز
پرسپولیسیها هیچ وقت وی را فراموش نمی‌کنند.
صمنا آقای بهروز سلطانی تو یک برنامه ورزشی میگفت پرسپولیس با ۲ بازیکن بزرگ به توافق رسیده که هواداران از شنیدن نامشان سوپرایز می‌شوند
خدا کند حرفش سرکاری و دروغ نباشد و در راستای حمایت از مدیران نباشد و امیدوارم یکی از این ۲ بازیکن مهدی طارمی باشد.
الهی به امید تو

حسین

حیف واقعا حیف

عابدِِ

درویش خاک برسرت
خدایی باید نگهش میداشتن پارسال همه بد بودن قول میدم امسال بهترین بازیشو برای سپاهان میکنه

فرخ پرسپولیسی / تهران

گولسیانی حیف شد که در پرسپولیس ماندگار نشد. امیدوارم بعدها مانند ترابی حسرتش را نخوریم.

علی پرسپولیسی

حیف شد واقعا دوست داشتنی و باتجربه بود بره ما هم خیلی خوب بازی کرد کاش از تیم نمیرفت

پرسپولیس بهبهان

باند بازی در پرسپولیس چیکار میکنه،بهترین مدافعان حال حاضر لیگ هست،حیف نفت از دستش دادیم،الانم داره می‌ره تیم رقیب.

سيد محمود

حیف واقعا حیف. لعنت بهتون بیاد که نگه نداشتید مدافع به این خوبی رو

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

مدیرانی که عقل پر سر ندارند گولسیانی مفت از دست دادن که الان بیاد بره سپاهان،

قاسم

هرجاهستی موفق باشی مردخوب ودوست داشتنی

آرش راد

حیف واقعا حیف فقط همین میتونم بگم‌ اگه یه فصل بدن سازی درست بگذرون خیلی با کیفیت مفت از دست دادیم

آزاد

حیف و صد حیف از گولسیانی . واقعا از اون بازیکنانی بود که همیشه تو قلب ما پرسپولیسی ها جا داره .