اخبار بازیکنانشبکه اجتماعی

گلایه مشترک بازیکنان پرسپولیس: رقبا با بهترین امکانات آماده مقابله با ما می شوند/ این عدالت نیست

بازیکنان پرسپولیس نسبت وضعیت مالی باشگاه گلایه کردند.

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات مالی است و تاکنون توانسته ۵ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

به همین دلیل بازیکنان این تیم با انتشار یک استوری مشترک به مشکلات مالی پرداخته اند و خواهان رفع تبعیض شده اند:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نعيم

سجادى بیشرف زودترتکلیف پرسپولیس ومشخص کن وگرنه وزارتو روسرت خراب میکنیم بى همه چیزادوماهه هیچ گهى نخوردن فقط ضرمیزنن آقاى صدرى هم که فقط وعده و وعید میده وکارى نمیکنه

محمد

همین که یه ذره حال هواداربابردتیم خوب میشه شروع میکنن حال گیری کردن بابادیگه چی میخواین زمین اختصاصی داریددوتاهم دارید، حساب فصل قبل تسویه شده الانم که یه مقداربابت فصل جدیدگرفتیدچندروزدیگه بازم میگیریدیه ذره تحمل کنیدروزقبل ازبازی استوری گذاشتن اصلٱحرفه ای نیست البته که صدری هم یاحرفی نزنه یامیزنه بایدسرقولش باشه.تواین چندسال هرمدیری که سرکاربودازش انتقادکردنندیعنی بازیکنهاوکادرفنی هیچکس وقبول ندارن. البته که من فکرمیکنم همه اینابخاطرفشاربه وزارت ورزشه که زودترتکلیف ومشخص کنه.

عدنان

مگه اختلاس و دزدی عزیز خادم کیسه و سجادی میزاره پول به پرسپولیس برسه

پویان

کاش میفهمیدیدکه هواداران درچه شرایط اقتصادی هستندوبامصیبت ازشما حمایت میکنند،هرگدوم ازشما از اولمهرتا الان چندمیلیاردگرفتید،درسته ازفصل قبل بوده ولی کشورتحریم هست دولت عوض شده کمی دندون به جکربزارین،کمترهواداران راسگته بدین،بعداز ۴بازی یه بردآوردین اگه انشااله دربی را بردین اونوقت استوری بزارید همه ماهم پشت سرتون هستیم.

علیرضا

مردک صدر واسه همین پول کالدرون نداده تا حکم بگیره هیشکی خالص کار نمیکنه. کاش نژادفلاح مدیرعامل بشه
کسی ک پایه گذار پنج قهرمانی و برانکو رو اورد

علیرضا

درسته ک روزگار بدیاشو داره درسته درسته درسته
اما ششمین و آخرین ساله دندون ب جیگر بزارین
سال دیگه اصلا بازی نکنین و تیمو ازمین بیرون بکشین هوادار هم حق میده بتون

علیرضا

سال ۴۰۲ رسما از قهرمانی کنار میکشیم تا هم ۶ نما بنمایه هم پهلوانی پرسپولیس کبیر ک اجازه میده تیما دیگه قهرمان بشن

آرش راد

این حرفا یعنی چی اینکه همیشه هوای تیم یادگار و دو چرخشو داشتن جای خود اما اینکه کنار بکشه تیم بزرگترین اشتباه تاریخ مسابقات بررسی کنیم هروقت پرسپولیس بخاطر مسائل مختلف کنار کشید بقیه تیما الکی دور گرفتن همیشه همین بود تا وقتیم که خصوصی نشه باشگاه همین یه سال بازیکنای اصلی فراری میدن به سال بدون مدیر نگه میدارن یه سال مربی موفق تیم میذارن کنار تا تیم ناز پرورده دو چرخ یکم سوزشش کم بشه اما این پرسپولیس همیشه جنگید خودش ثابت کرده