اخبار تمریناتگزارش تصویری

گزارش تمرین پنجشنبه پرسپولیس با دو غایب +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز پنج‌شنبه را از ساعت ۱۱ صبح در هوای سرد تهران برگزار کرد.

سرخپوشان پایتخت، تمرین امروز را در ورزشگاه شهید کاظمی و پس از گرم کردن بدن‌ها آغاز کردند.

بازیکنان اصلی در بازی گذشته قرمزپوشان، برنامه ریکاوری داشتند و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین پرداخته و در ادامه، فوتبال دروازه نزدیک را در دستور کار داشتند.

وحید امیری و اوستون ارونوف نیز به دلیل مصدومیت، غایبان تمرین قرمزپوشان بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتش سرخ

پرسپولیس جوانانش رو برگردونه از جمله یعقوب براجعه.

میلاد

چرا سعید صادقی رو نمیارن تو این بی وینگری اخه

علی

آقای درویش از پزرشکیان دستور داره تیم رو نابود کنه
تا بازی تراکتور هیچ اتفاقی بابت سرمربی نمیفته

علیرضا

این درویش و بندازید بیرون – دلال بازی قطع میشه

قاسم

به نظر من بادامکی یا درویش رو بکنن مربی تیم اینا بازیکن ها رو فراری دادن هربازکنی خواستند گرفتن یک ماه گذشته یک مربیی نتونستن پیدا کنن اااینا رو بکنن مربی ببینم بادست خالی میخوان چه گهی بخورن

کیسه صاحب دو جام قلابی در آسیا

درویش دیگه هوادار رو جون به لب کرده
باید بعد انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات برکنار بشه
رفته استانبول گردش به ریش هوادار هم می‌خنده
بی همه چیز اعصابمون رو ریختی به هم کلا

داود

یعنی ابن مدیران فقط و فقط برای نابود کردن خلق شدن دیگه شما اگر می خوای کشوری را نابود کنی لازم نیست اتم بزنی درویش و بادامکی را بفرست ببین مردم اون سرزمین به چه روزی میفتن. آقا رفته تعطیلات یا رفته مربی ببنده؟ چهار روزه اصلا خبری نیست قطعا می خواد نیمه فصل رد کنه نقل و انتقلات را ماست مالی کنه…هر روز قبل از خواب و موقعی که بیدار میشم من ابنا میگم. خدا لعنتت کنه درویش. بلند بگو امین

mehdi

تمام این کارها برنامه ریزی شده تا استقلال و پرسپولیس به این روز بیفتن. زنوزی و درویش با تاج و مدیرعامل استقلال و سپاهان بستن تا تراکتور قهرمان بشه همه چی سیاسی فوتبال ایران خیلی وقته دیگه ارزش دنبال کردن نداره. بیچاره پول های ما ملت ایران.

پیمان

گوشت قربونی پرسپولیس….سه روز مونده تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل، سرمربی نداریم، لیست ورود و خروج تیم مشخص نیست، جذب بازیکن صفر تا این لحظه…بلاتکلیفی محض در حالیکه یک ماه وحشتناک هم در پیش رو هست…..تراکتور، الهلال ، النصر، سپاهان، استقلال و….‌اما مدیریت در خواب غفلت و انفعال محض…این تیم مدیرعاملی در حد دادکان یا عابدینی میخواد نه درویش بی لیاقت

رضا جرجانی گرگان

عابدینی
طاهری

داود

طاهری؟؟؟؟ بیخیال اقا. من بعد رفتنش یک بار اسمشا شنیدم شما بودی. نکنه نوه عموی شماست؟