اخبار تمریناتگزارش تصویری

گزارش تمرین پنج‌شنبه پرسپولیس با حضور فرشاد احمدزاده +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (پنج‌شنبه) را از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

سرخپوشان ایران تمرین امروز را با حضور فرشاد احمدزاده که دیروز بعد  از چند فصل، مجددا به پرسپولیس بازگشت، برگزار کردند.

احمدزاده، امروز نخستین تمرین خود را با تیم انجام داد و مورد استقبال بازیکنان و سایر اعضای تیم قرار گرفت.

در این جلسه تمرینی که حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید، کادر فنی، کارهای بدنی و هوازی را برای بازیکنان در نظر گرفت و بخشی از تمرین هم به کار با توپ و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی مربوط می‌شد و کلیه بازیکنان در قسمت‌های مختلف تمرینات گروهی و تیمی حاضر بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتش سرخ

حتمابایدتجمع کنیم‌جلوی بانک شهر۰میخوان ماروگول بزنن برای جذب قلیزاده ونهایتش بگن خودش نیومد۰دیکه خام این حرفهانمیشیم اگه عرضه داشت بانک‌شهر،ترابی و دانیالو نکهمیداشت۰میگن قبلاقراردادبسته بودن باتزاکتور،باشه قبول پس چرادفاع چپ نگرفتین وگلر؟الان سورچی منتظره پول رضایتنامه ی یحیی عطیه است ازطرف پرسپولیس۰چرا پرداخت نمیکنید؟اومدیمو عبدالکریم فروش نرفت،تا باپولش یحیی رو اوک‌کنید۰اگه ادعادارین زودترپول یحیی رو پرداخت کنیدتانرفته الاهلی۰اگه واقعادرویش و بانک‌شهر قلیزاده رو بگیرن ب خاک بابام قسم میخورم ۱سال تمام بدون دستمزد میرم توباشگاه پرسپولیس و رایگان براشون کارمیکنم بعنوان راننده۰قسم خاک بابامودارم میخورم۰

پرسپولیسی دو آتیشه

تمرینات گاریدو در چه سطحی است از تمرینات یحیی و مورایس بهتره ؟ آیا فشار تمرینات از تمرینات برانکو بیشتره؟

arian

عشق ❤❤❤

پرسپولیسیونایتد

بشار رسن و قلی زاده هم جذب کنید به علاوه بازیکنان زیر ۲۳ سال و مستعد

مهدی

هوادارا هوشیار باشید.درویش داره با اسم قلی زاده سو استفاده میکنه.اون نتونست بازیکنای خودمون عاشق تیم تمدید کنه.قلی زاده مبلغ رضایت نامش ۱/۸میلیون یورو هست.اون از این عرضه ها نداره کاری کنه.مطمئنن به قلی زاده میگه خودت برو رضایت نامه بگیر.مث روژ روشنه قلی زاده نمیگیره.به گوشش رسیده بود که ما هوادارا میخوام تجمع کنیم جلو بانک شهر.بد میدونه قلی زاده برا ما مهمه این جوری اسمشو آورده گفته من میخوام بگیرمش.بخدا همش فبلم و بازی هست.اون بازیکن ۳۰میلیاردی نتونست رضایت بگیره اما اون‌قت ۱۷۰میلیارد از کجا میخواد بیاره بده.بابا فیلم کرده.تیم هنوز دروازه بان دفاع چپ هافبک بازی ساز هجومی نداره بد دم از قلی زاده حرف می زنه.دم غیرت فشار احمد زاده و علیپور گرم ۲.۳ برابر مبلغ بیشتر تیم رقیب میداد بهشون نرفتن اومدن با تیم عشق قرار داد بستن.واقعا مرد هستن.

آزاد

❤️❤️❤️Perspolis kabir❤️❤️❤️

آزاد

❤️❤️❤️ماشالله،چشم حسودا کور❤️❤️❤️

ایمان

یک مهاجم خوب دیگه پرسپولیس لازم داره

اکبر۶۶۶۶۶۶

❤️❤️❤️❤️❤️❤️