گزارش تصویری

گزارش تصویری: مسابقه پرسپولیس 0-1 نساجی

مجموعه عکس های مسابقه پرسپولیس و نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر با برتری مهمان در ورزشگاه شهر قدس:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
درویش پر

فقط اخراج درویش و تجمع علیه بانکها

معجزه سرخ

بازیکنان گل نزنمون و گاریدو نفهم امسال تیم رو به فاک میدن

معجزه سرخ

حرومتون باشه پول های میلیاردی(حرفه ای) که میگیرید و بعد میرین تو زمین به راحتی این همه موقعیت گل رو از دست میدید آشغال های آماتور

معجزه سرخ

از این دارم می‌سوزم به تیمی باختیم که تنها تیم بدون برد لیگ بود و اینکه مربیشون ساکت الهامی اسگول بود و مدیرشون خطیر بود و گلزنشون یامگا

کاپیتان ابدی

تنها کاری که گاریدو خوب بلده اینه که یاسین رو خط بزنه

حمید

تیم امسال یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های ۱۰ سال اخیر نه تیم پلن داره واسه حمله نه تیم میتونه درست دفاع کنه و شاهکار اصلی تیم مربی هست هنرش اینه هر بازی ۵۰ درصد تیمو عوض میکنه دوستان تعویضاشو به خدا منی که ۲۵ سال طرفدار این تیمم نمی‌فهمم اصلا چیه کنعانی جای مرتضی میاره که چی کاملا تیم سردرگم و بی حال بازی میکنه لیگم داریم از دست میدیم این ایوب دسته گلشه که خریدیم قشنگ ببینید بلد نیست درست سانتر کنه استپ ساده نمیتونه بکنه اخراجم میشه به حمایت ادامه بدین تا قشنگ بریم وسط جدول با گاریدو

فافا

همون بهتر که باخت بلکه یه تلنگر بخورن و اونایی که در حد و اندازه پرسپولیس نیستن برن

داود

مگه می تونی درویش و بادامکی که هردو مدیرانی بودن با رزومه سرنگونی تیم از لیگ را بندازی ببرون؟؟؟؟ اینا نمیرن چون پاچه خواری مدیران بالا دستی را میکنن. اینا اومدن نابود کنن کجا برن؟؟؟؟

Perspolis_6

نمیخواهم آب به آسیاب دشمن بریزم اما خدایش این سر مربی کیسه تیم بدرد نخور نکومال رو خوب زندش کرده الان در بیست دقیقه دوتا گل رو به فولاد آماده زدن و واقعا دارن فوتبال خوبی بازی میکنن…..اونا حتی‌میتونن ما رو‌تو لیگ بگیرن اگر این گاریدو بمونه

کیسه دسته ۳

فقط با اخراج گاریدو آشغال این تیم درست میشه

داود

نه….. نمیشه. فقط بایک تیمتا ار بانکهای دوزاری بگیری و درویش بی….. که نابودگره