روی آنتن

گزارشگر «دربی» مشخص شد

گزارش «دربی» به پیمان یوسفی واگذار شد.

پیمان یوسفی برای پنجمین‌بار از گذشته تا کنون دیدار دربی پایتخت را گزارش می‌کند.

درچارچوب بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (پنج‌شنبه، ۲۴ تیرماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

پیمان یوسفی به عنوان گزارشگر این دیدار که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، انتخاب شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی

اینقدر از این کیسه کش بدم میاد.یه کیسه کش دو آتیشه.با اون نوچه کیسه کشش مغانی تو ورزش و مردم.

صدارت سرخ

باز هم موضع گیرى صدا و سیما علیه پرسپولیس ، ایشان استقلالى و حقیقتا بیسواد و کم دانش هستند ، اما صداش به پرسپولیس اومد داره ، با صداى ایشان پرسپولیس پیروز است ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ابرقهرمان

یا بسم الله….ازین مردک یخ تر و بی نمک تر و نحس تر دیگه ندارییییم…کاملا مشخصه که گدا و سیما داره لجبازی میکنه و این یک دهن کجی به پنجاه میلیون هواداره، تحریم این سازمان فاسد و کذایی باید خیلی جدی از طرف همه ما پرسپولیسی ها صورت بگیره تا متوجه بشن «یک من ماست چقدر کره داره»…انشاالله که پیروز دربی هستیم و خواهیم بود…

علی64

اه اه اه باز این چقد از این بدم میااااااااااد

شهناز 6آتیشه

دوباره باید صدای تلویزیون رو ببندم ،یه بنجل آبی دیگه ،کسی که اولین بار که بازی آبیها رو گزارش میکرو اسم طباطبایی رو نمیدونست و میگفت دروازه بان استقلال،و حالا عاشق سینه چاک این تیم شده و برنامه مپ ورزش ومردم مرحوم شفیع رو به این دادند که جمع بنجل های آبی تو صدا و سیمای میلی جمع باشه،تنها کاری که بلد نیست گزارشگریه ،همیشه هم قدمش واسه ما نحس بوده ،حیف این همه گزارشگر جوان پشت خط امثال یوسفی و خیابانی حروم شدند،

Amin

کما فی السابق الا ایهال من حیث المجموع این رشته سردراز داره..

محمد

عالی بود,خخخخخخخخخ