روی آنتن

گزارشگر بازی پرسپولیس و لخویا مشخص شد

پرسپولیس نیوز :لخویای قطر، سه شنبه (دوم خرداد ماه) ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود و مزدک میرزایی گزارشگر این دیدار خواهد بود.دیدار رفت ۲ تیم پرسپولیس و لخویای قطر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فقط خدا

توکل به خدا انشاءالله میبریم

Ali

کاشکی احمدی گزارشگر بازی میشد

زهرا6666

همین که خیابانی نیست کافیه….

پسرخرمشهری

لطفا اعتراض کنید این اقا کیسه کش احمدی بزارن بهتره بازی بدون تماشاگر این اقا هم حالمون میگیره با گزارشگر دیگه بدتر لطفا فشار بیاریم مردک کیسه کش

میلاد لرستان

صدا و سیما چرا به مخاطب احترام نمیزاره
چرا احمدی رو به جای مزدک نزاشتن
با گزارش بی حال این اگه مساوی بگیریم شاهکار کردیم

مهگل

گزارش بی حال این چه ربطی به بازی داره؟؟؟شما اسقلالی هستید وگرنه هیچ وقت این حرف رو نمیزدید

میلاد لرستان

نه داداش من پرسپولیسی ۶ اتیشه هستم و کلا از نحوه گزارش مزدک و خیابانی بدم میاد و به نظرم نحسن

میلاد لرستان

ببخشید اشتباها گفتم داداش

Keyvan

به نظر من بهترین گزارشگر برا بازی پرسپولیس. اقای احمدی بود چون هیجان ونوع گزارشش خیلی جذابه عادل فقط تا میتونه تیکه میپرونه هرچند عادل هم گزارشگر خوبیه ولی احمدی یه چیز دیگست

مهگل

واااای..خیلی بد شد.کاشکی میشد همه ی بازیهای پرسپولیس رو عادل گزارش میکرد.خیلی عادل خوبه بازی با گزارش او همیشه جذاب تر میشه

امیر

فردوسی پور فقط بلده تیکه پرونی کنه خصوصاً برای پرسپولیس و همیشه با برنامه نود تیمو به حاشیه برده. هم احمدی و هم میرزایی گزاشگر با سواد و محترمی هستند و تمایلات رنگی از نوع قرمز هم دارند