روی آنتن

گزارشگر بازی پرسپولیس و الاهلی مشخص شد

پرسپولیس نیوز :دیدار پرسپولیس ـ الاهلی عربستان سه شنبه (۳۱ مرداد ماه) از ساعت ۲۰:۳۰ به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این رقابت از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) است که در ورزشگاه «سلطان قابوس» مسقط عُمان برگزار خواهد شد.

گزارشگر و اجرای این دیدار بر عهده پیمان یوسفی است.

بخش کارشناسی برنامه نیز میزبان مرتضی محصص، کارشناس فوتبال خواهد بود که از ساعت ۲۰:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.

دیدار برگشت «الاهلی ـ پرسپولیس» از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در تاریخ ۲۰ شهریور ماه در کشور امارات برگزار خواهد شد.

این مسابقه در قالب برنامه «فوتبال برتر»، کاری از گروه ورزش شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی پوشش داده می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
38 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سیامک نسیمی

اگه امکانش هست گزارشگر بازی برگشت بدین به آقای محمدرضا احمدی.ممنون میشیم

MYLOVE PERSPOLIS

آقای غشمه
آقای بدبیار
این چیه اخه؟؟هرموقع این گزارش کرد تیم ما امتیاز از دست داد
چندروز نیست جلو سیاه جامگان گزارش کرد امتیاز از دست دادیم.
اینقد گوشت تلخ این و خیابانی،حاضرم کوهی گزارش بده این دوتا ندن
چرا محمدرضا احمدی گزارش نده این بده؟هیچکی چشم موفقیت مارو نداره،گزارشگر فقط تو ایران عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی،اینا ی مشت مفت خورن و سوتی بده
زنده باد عادل و محمدرضا

Soheil Sh

اه اه اه. چرا آخه؟
چرا عمدا تماشاگرا رو عذاب میدید؟
این گذشته از استقلالی بودن, گزارشگر خوبی هم نیست. قرص خواب آوره واسه مهیج ترین بازی.
اطلاعات بسیار کم
خنثی خنثی خنثی
لعنت به این بی سلیقگی و انتخاب بیجا

Amir

ای باباااااااااااا
این کیسه کش رو چرا گذاشتن
این یه عوضی به تمام معناست

داریوش

بسه دیگه
بابا ما خسته شدیم

Masoud

بچه ها یوسفی اصن اس دق لالیه، توو گزارشاش بارها ثابت کرده
چرا باید یه اس دق لالی بازی به این مهمی رو گزارش کنه!!!
خیابان با چرت و پرت هایی که میگه، صد شرف داره به این!
بازی با سیاه جامگان همش دنبال حاشیه سازی برای پرسپولیس و طارمی بود، صحنه ای که رو طارمی پنالتی شد که داور نگرفت، به طارمی گفت قبل اینکه بخواد گل بزنه به فکر پنالتی گرفتنه!!!!! دیگه حاشیه سازی بیشتر از این؟؟؟

Saed

همه زنگ بزنید ۱۶۲اعتراض کنید

پرسپولیسی اصیل

به جاش باید《 هتریک میکنه یا پاس میده 》رو میذاشتن. :) :):):):):) :)

عبدالله

گزارشگر نحس ؟چرا این ؟چرا نباید محمدرضا احمدی گزارشگری نکنه

پرسپولیسی ۶۶ آتیشه

اصطلاحات عربی تو گزارشس رو اعصابه
و هکذا !!!
و قص علی هذا !!!

مجتبب

اینا همه خرافاته ربطی به گزارش گر نداره که نحسه ایشاالله بازی رو میبریم با قدرت

دختر پرسپولیسی

اه اه اینو چرا گذاشتن آخه کاملا کیسه ایه تو بازی سیاه جامگان تابلو بود دوست داشت پرسپولیس نبره بازی رو .وای خدایا چقد اذیت میکنن هوادارارو

سیامک نسیمی

اطلاع رسانی کنید گزارشگر بازی برگشت محمدرضا احمدی باشه

حسین

خیابانی و یوسفی استقلالین– باورتون نمیشه ولی احمدیم استقلالیه شدید– درسته خوب بوده برا ما این احمدی ولی استقلالیه– ولی تو گزارش خودشو کنترل میکنه – ولی یوسفی و خیابانی نمیتونن وسط بازی پرسپولیس خودشونو نگه دارن و کاملا بی رمق و با گل خوردنمونم خوشحال میشن و خیلی تابلو استقلالین- چرا اینارو برا بازی پرسپولیس میذارین آخه- شبکه ۳ کلا مدیریت ورزشیش افتضاح استقلالین-

شهریار

اَه…اَه…اَه…
این آقا تابلوترین گزارشگر استقلالیه….آدم قحطی بود!!!؟؟؟؟

نصیر

ایشون استقلالی هست و انرژی مثبتی به تیم منتقل نمی کنه یادمه در بازی پرسپولیس با نفت هم که پرسپولیس قهرمانی رو از دست داد دو سال پیش به شدت خوشحال بود از گل خوردن پرسپولیس بازی با سیاه جامگان هم عملا اشتباهات داوری رو یا نمی گفت یا به نفع حریف لاپوشانی می کرد و وقتی پرسپولیس گل خورد به شدت خوشحال شد

HSn

بچه ها اینشالاه که نحسی یوسفی امشب تموم میشه و مثل احمدی خوش یومن و پر گل بازی رو‌میبریم . خرافاتی نباشیم کار خوبه خدا درست کنه ❤❤❤❤❤❤ به امید صعود قهرمان ایرانی رقیباشو به زانو در میاره ( یا علی بگو)

حسبن اهواز

خدا به خیر بگزرونه ادم نحسی هست ..ای کاش احمدی مبزاشتن

666666

خدا به خیر بگزرونه ادم نحسی هست ..ای کاش احمدی مبزاشتن

زندگی یعنی پرسپولیس

نحسترین گزارشگرمن مجبورم صداراببندم یا دبی اسپرت باگزارشگرعربی ببینم خیلی نحسنه یوسفی دوتا بازی که طارمی پنالتی خراب کردتواسیا .بابا با پیامک هوادارا بایدگزارشگرانتخاب بشه درامدشم براتون خوبه چرااینقدر هوادارا حرص میدین

رها

سلام….
چرا ایشون؟ ک این همه سوتی داد در بازی پرسپولیس و سیاه جامگان و اصلا علاقه ای هم ب پرسپولیس نداره و…..

پسر ایلامی

مگه ادم قحط بود.بخدا این یوسفی نحسه خدا بخیر بگذرونه..

سهیل

واقعا واسه این صدا سیما متاسفم به فرضم که هدف رعایت اعتدال و گزارشگر رندم باشه این اقا که شدیدا یک طرفه گزارش میکنه باید دوتا بازی پشت سر هم گزارش کنه! بازی قبل که گندش در اومد داور بازیو نابود کرده یه کلام تو گزارشش به اشتباه اشاره نکرد همش دنبال پاس دادن یا ندادن یا نوه راد بود! ۱۰ بار اشتباهی به جای پرسپولیس میگفت استقلال همه فکر و ذکرش استقلال بود! حالا واسه یه بازیه ملی باید این اقا رو بزارن که اعصاب همه رو بهم بریزه تحمل گزارشگرایی مثل خیابانی یا ایشون همون بصورت رندمم سخته وای به حال اینکه دوتا بازی پشت سر هم باشه

امیر انتی شیشتقلال

یعنی هروقت این گزارش کرده پرسپولیس یا مساوی کرده یا باخته
به امید برد پرسپولیس کبیر

mamal

به شدت بد یومن!!!!
بی سواد!!!!
حتی بازیکن های پرسپولیس رو نمیشناسه!!!
حال بهم زن
خدا رحم کنه

این قرمز منه عشق منه

حرف و خواسته مردم دقیقا یعنی مو
همه محمدرضا احمدی رو میخواستند حداقل عادل رو میگذاشتید

Omid6666

حالم بهم خوردددددد

مهدي سرخ

کاش مثل تیمهای سطح یک اروپا ما هم گزارشگر مخصوص تیم خودمون رو داشتیم یا لا اقل برای بازی پرسپولیس عادل یا احمدی رو میزاشتن چطور برای بازی استقلال ٩٠٪‏ بازیهاش خیابانی میزارن که استقلالی هست ‍♂️

ناصر

این فقط چشم میزنه کاش احمدی میزاشتن

ابوالفضل

آدم قحطه؟؟؟؟ بابا عادل رو بزارید یا محمدرضا احمدی که شور وشوق بدن به بازی نه پیمان یوسفیه خسته روو…
عادل میخواد بازی شیشتقلالو گزارش کنه
بابا جمع کنید مسخره بازی رووو بازی به این مهمی رو سپردن به کی
درخواست تعویض بدین بابا
بازی سیاجامگان رو هم این بود گزارش کرد دیگه
دیگه چقد تبعیض قائل میشن…
ادمین جان شما هم بچاپ دیگه

mohammad

Naaaaaaaaaaaa

پرسپولیس

بازی با سیاه جامگان خیلی رو اعصاب بود همش می خواست حاشیه در بیاره

الشیش امارات

کاشکی احمدی بود

یاسین

امیدوارم امروز پیمان خان یوسفی یکی از به یاد ماندنی ترین بازیاشو گزارش کنه.

Maryam

ای خدااااااااا….چرا ناموسن؟

salman

اخه چرا این این که شیشتقلالیه دشمنه پرسپولیسه هفته پیش پنالتی محرضو میگفت داور مسلط بود چرا مزدک یا عادل یا احمدیو نمیزارن ما یوسفی و خیابانیو نخوایم باید کیو ببینیم

حسین

اه دوباره این

سیامک نسیمی

اطلاع رسانی کنید گزارشگر بازی برگشت محمدرضا احمدی باشه