روی آنتن

گزارشگر بازی پرسپولیس – الاهلی مشخص شد

پرسپولیس نیوز : گزارشگر بازی برگشت پرسپولیس و الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

پرسپولیس فردا سه شنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ابوظبی امارات برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

گزارش بازی فردا به عهده عادل فردوسی پور است.

جواد خیابانی مجری برنامه فوتبال برتر خواهد بود و محمدحسن انصاری فرد کارشناسی برنامه را به عهده خواهد داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سپهر

تاویزیون خاموش کردم یا خدا کمک کن

غرور وطنم پرسپولیس

خیابانی دیگه بازی های پرسپولیس رو گزارش نمیکنه

مهگل

آخ جون..خدارو شکر

پرسپولیسی ام۴*۶

این بازی تاریخی فقط عادل رو کم داشت ک خداروشکر اونم بهش اضافه شد.امیدوارم بازی رو باصلابت و اقتدار و باگزارش مهیج و تاریخی و حماسی عادل فردوسی پور ببریم. شک ندارم این بازی با گزارش عادل از اون بازیای به یادماندنی ارتش سرخ خواهد شد. یاعلی
ب عشق پرسپولیس کبیر بچاپ.ممنون❤❤❤❤❤❤

اسطوره

ایول من عاشق گزارش ها عادلم

red love

عه باز این انتر گزارش میکنه ازین ادم تر نبود والا

احسان

چرا فردوسی . ما دوست داشتیم محمدرضا احمدی گزارشگر باشه . بازهم کج سلیقگی از صدا و سیما

موسی از کازرون

خداروشکر خیابانی وپیمان یوسفی نحس نباشن هرکس دیگه ای باشه مشکلی نیست

سهراب

دوستش دارم

امیر666666

خوبه خیابانی نیس

سپهر

انشاله طارمی هتریک کنه فردا

مجتبی

پاس میده یا هتریک میکنه

Somayeh

عالیه

مسلم

چقد دوست داشتم این بازی احمدی گزارش کنه

محمد مرادی

خدا رو شکر خیابانی و یوسفی نیستن .

به امید برد مقابل الاهلی و صعود مقتدرانه

ان شاءالله خدا کمک کنه بچه ها هم دقت داشته باشن و با تمرکز کار کنند می تونیم بریم بالا

ارتش سرخ

ایول عالیه.خداخدا میکردم خیابانی نباشه حتی اگه علیفر هم بود بهتر خیابانی بود.فکرشو بکنید علیفر ششتقلالی چقد شوته

فقط پرسپولیس

منحصر به فرد مثل عادل فردوسی پور
با گزارش عالی برد دقیقه ۹۶ سپهاهان و قهرمانی
حیف خرداد اون سال پدرم از دنیا رفت:-(