
شبکه اجتماعی
گریه های جالب دروازه بان پرسپولیس زیر عکس بدنساز تیم!
مارکو بدنساز پرسپولیس این پست را پس از تمرین یکشنبه تیم منتشر کرد و نوشت: تمرین عالی امروز. تبریک به بچه ها !!
نکته جالب این پست اما کامنت ابوالفضل درویش وند زیر پست مارکو است که با چندین شکلک گریه همراه است و نشان دهنده میزان سختی های تمرینات بدنسازی تیم است!





چی داری میگی بدبخت از سختی تمرینات به گریه افتاده اون وقت درخواست سخت شدن تمرینا رو هم داری روحیه چی انگیزه چی بازیکن اماده ولی بی انگیزه و روحیه مساوی با بازیکنی که اصلا تمرین نکرده
اشک هایی که برای هر شکست میریزیم همان عرقی است که برای پیروزی نریختیم ، این جمله ی خوبیه و امیدوارم حسابی عرقه بچه ها در بیاد
تیمی که میخواد قهرمان آسیا بشه باید هم سختی بکشه..آقای مارکو ازتون خواهش میکنم بیشتر به بازیکنامون سخت بگیرین
آخییی این مارکو خیلی خوبه ایشالا بچه های تیم ملی هم هرچه زودتربیان که آماده بشن.
دم همتون گرم
خخخخ!
قوی باش پسر….این اشکا مقدمه اشکای شوقیه که انشاءالله بعدا میریزین….
چه جمله ی زیبایی گفتین آبجی.
موافقم.