اخبار باشگاهاختصاصیاسلایدر

کیت فصل جدید پرسپولیس رونمایی شد +عکس

پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس از پیراهن اول خود در فصل آینده لیگ برتر 05-1404 رونمایی کرد.

درحالی که سرخپوشان کمتر از 24 ساعت دیگر اولین بازی لیگ بیست و پنجم را مقابل فجرسپاسی آغاز خواهند کرد باشگاه پرسپولیس با انتشار کلیپی از طراحی لباس فصل جدید این تیم توسط شرکت مجید رونمایی کرد.

در این طرح مانند فصل گذشته در پایین لباس از ساختمان های تخت جمشید استفاده شده که تفاوت آن نسبت به فصل قبل تغییر رنگ این نمادها از سفید به سیاه است. آستین های لباس هم فصل قبل سفید بود که قرمز شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
25 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef perspolisi

کوسشرترین کیت لیگ ایران . اصلا هیچ وقت طراحی مجید خوب نبوده .فقط آل اشپورت و پوما خوبن طراح و دیزاین خوبی دارن

فرخ پرسپولیسی / تهران

این طرح رضایت نسبی هواداران را به دست آورد. نمادهای باستانی ایران زیباترین در جهان است. پاینده ایران و ایرانی نژاده …

حامد

مهاجم سطح یک چی شد ؟ در مورد بازیکن چرا حرفی نمیزنن

حمید

هوش مصنوعی اگه طراحی می کرد بهتر نبود؟

حمید

خیلی ضعیفه مخصوصا اینکه اگه بازیکن لباسش را توی شورت بگذاره کل تصویر تخت جمشید رو گذاشته توی شورتش.!!

Russell

دوسش دارم، قرمز زیاد ولی ساده، با سفیدهای سنتی سرآستین ها، و نمادهای تخت جمشید
خیلی زیباتر از پارسال

متین

درویش قرار بود طرح کربلا بزنه رو کیت

پرسپولیس اصالت بزرگی

ایده ستون تخت جمشید عالیه اما خود طرح رو میشه خیلی زیبا تر و با شکوه تر عکس شیر لگو پرسپولیس رو ب نظرم کمرنگ تو تمام پیراهن حک شه مثل تیم ملی که یوز رو حک کردن ن اون پاین تمام پیرهن کمرنگ بعد عکس ستون تخت جمشید اونم دوتا اصلیش بسه پله ها پاینشم بزارن که تیم ها ی دیگه از پله بیان بالا تا راست ستون هامون نگاه بزرگی و اصالت کشورشون کنن نمادهاش رو بشناسن

مرتضی

اصلا کیت جالبی نیست و به نظر این شرکت طراح هاش رو از برنامه دیوار پیدا کرده. داخل باشگاه هم احتمالا کسی نبوده بپرسه این چه طرحی بوده.
طرح باشگاه پیکان، تراکتور، سپاهان و… خیلی زیباتر بودن

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

تخت جمشید، اصالت پرسپولیس و ایران ❤

بهرام راد

وحید امیری رو مازاد کردین بعد کیت باشگاه با عکسای امیری منتشر میشه. شهر عجیبیه

ایمان

درویش خدا لعنتت کنه چرا تو نمیری چرا نمیمیری راحت بشیم از دست تو

Moh Al

یجور طراحی کردن که اصلا طرح تخت جمشید نباشه بهتره…
انگار از قصد اون پایین پایینا گذاشتن که به زور دیده بشه!

یه پرسپولیس یه بهبهان

به امید اولین پیروزی

علی

اینجوریش قشنگه تبلیغات میاد زشت میشه

داوووووود

هر سال افتضاح تر از سال قبل . یه طرح کمرنگ پایینش زدن اینم با تبلیغات ناپدید میشه اونوقت حرف از طراحی میزنن . ساده ترین کیت لیگ برتر

سعید*

عالی ، خیلی قشنگه .
از کیت پارسالی لااقل قشنگتره.❤️❤️❤️

amir

قشنگه، ساده و زیبا

پرسپولیسی

قشنگتر از پارساله

رادمان

نمادهای ایرانی که زیبا هستن و به پیراهنمون اصالت بخشیدن، ولی نمیدونم چرا لباسهای ۵۰ سال پیش پرسپولیس خوشرنگ تر و زیباتر بودن!

امید

این تیم امسال تیم نمیسه بشین و ببین لعنت بر باعث و بانیش

متین

کیت تو سرتون بخوره
مهاجم و دفاع وسط چی شد؟

کیت رئال‌مادریدم داشته باشی اما بازیکن نداشته باشی ۲زار نمیارزه

حسین

خیلی ساده است

Azari1364

اتفاقا زیبایی در سادگیه،،،به نظر من خوبه،یه جورایی نوستالژیک هم هست

مرتضی

مسخره ست