نقل و انتقالات پرسپولیس

کنعانی‌زادگان در انتظار پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در انتظار پیشنهاد مالی مدیران این باشگاه است تا برای فصل آینده تصمیم بگیرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، ولی هنوز وضعیت ماندن یا جدایی‌اش از این تیم مشخص نیست.

این بازیکن مدتی پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرد اگر شرایط موردنظرش در پرسپولیس فراهم باشد، دوست دارد در این تیم بماند. او منتظر پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس بوده و این در حالی است که جدی‌ترین پیشنهادش از باشگاه تراکتور است.

بر اساس این گزارش، تراکتور خواهان جذب مدافع پرسپولیس است، ولی اولویت این بازیکن برای فصل بعد ماندن در پرسپولیس است، این در حالی است که نزدیکان کنعانی‌زادگان هم به این بازیکن توصیه کرده‌اند که به تراکتور نرود.

کنعانی‌زادگان یک پیشنهاد از تیمی قطری هم دارد، ولی ارزش مالی این پیشنهاد چندان بالا نیست. مدافع پرسپولیس امیدوار است که با پرسپولیس به توافق برسد و در این تیم بماند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فوادپرسپولیسی

بنفعمونه ک کنعانی روازدست ندیم.جوون گل گهرزارع روهم بگیریم

نعيم

حسين كنعانى هرجورشده بايدحفظ بشه

آرش

با وجود اینکه مدافع خوبیه…ولی امیدوارم بره..به همراه سروش..این دو تا تیمو دارن تبدیل به مهدکودک میکنن

محمد پرسپولیسی

هر بازیکنی دنبال پوله هرچی سریعتر گورشو گم کنه از پرسپولیس بره. باشگاه بزرگ پرسپولیس بازیکن متعصب میخواد

علیرضا _ پرسپولیس عشق بی انتها

چرا تراکتور از بازیکن غیر قانونی منقار دراز یک فصل راحت استفاده کرد،،، در حالی که اگه قانونی وجود داشت باید تراکتور سقوط میکرد و جریمه میشد ❗

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینم با پولهای بی حساب کتاب تراک هوایی شده

م . ن

در کنار ترمیم خط دفاعی ، جذب گلر ششدانگ هم واجبه. مثل اخباری . گندوز خوبه اما در حد پرسپولیس نیست

نوید

با تراکتور بستی تموم شده . اینم واسه گول زدن هوادار بیچاره س

Ahmad

دفاع خوب و درجه یکی هم نیست نمیدونم چرا
توتیم ملی فیکسه

آرش راد

آقای نفوذی یادت نره ما در عمل بهترین مدافع وسطای لیگ داریم اگه این فصل عملکردشون به چشم نیومد دو علت داشت اول تمرینات پیش فصل که کلی مصدومیت و خستگی گذاشت واسه تیم از دوران نابود کننده گاریدو دلیل دوم عادت کردن خط دفاع پرسپولیس بعد نزدیک به یک ده به بازی با گلری که بلند قد بود و نمیذاشت مهاجم حریف داخل ۱۸ قدم سر اول بزن توپ جمع میکرد با کنعانی و گلوسیانی حتما باید تمدید بشه اگه قرار یه نفر بره چه موقت چه دائم پورعلی گنجی واقعا افتش بیشتر از یه فصل ادامه دار شده گولسیانی سر زن و پنالتی زن قهاری کنعانی بهترین دفاع وسط حال حاضر ایران میتونید بعد تمدید با پور علی گنجی با زارع گل‌گهر عوضش کنید

علیرضا

بهترین دفاع زمانی که تو تک به تکا با بازیکنا تو کورسا با بازیکنا و سر زدن درست تو محوطه درست عمل کنه دفاع با تعصبتون از این دست مدافعا و عدم خرید مدافعای جونتر تو رنج سنی 26 تا 30 که تجربه خوبی داشته باشید نوید این داره سال دیگه دفاع پرسپولیس همینقدر بد باشه من نمیفهمم چرا بیخودی از چیزایی دفاع میکنید که میدونید ساختارش از بیس مشکل داره ! جز محمدی همه دفاعا باید بدن بره و بفکر دفاع جدید باشیم مدرسه پیرمرداست سر پنالتی زدناشون نگه اشون داریم دو تا مهاجم درست دو تا هافبک درست میخریدم پنالتی بزنن لااقل مدافع تو کار خودشون پرسپولیس نابود نکنن

Perspolis The Great

باید نگهش داریم وگرنه باید خایمالی بنجل های تو مارکت رو بکنیم که با قیمت بالاتر بیان و به هیچ دردی هم نخورن

علیرضا

چه حرفی پول خرج کنن بجای اینا اسیایی بخرن گولسیانی بره یه مدافع اسیایی بیاد چند تا خوب داخلی بخرن همه که سید جلال نمیشن تا 40 سالگی اشون دفاع پرسپولیس بیمه کنن