نقل و انتقالات پرسپولیس
کمیته سه نفره مدیران برای جذب بازیکن تشکیل می شود
سه شنبه 1 ارديبهست:(22:33)
مرجع خبري پرسپوليس: با تصميم هيات مديره پرسپوليس كميته سه نفره براي جذب بازيكن در فصل آينده تشكيل شد.
اعضاي هيات مديره پرسپوليس تصميم گرفتند براي جذب بازيكن در فصل آينده كميته سه نفره كه شامل دو نفر از اعضاي هيات مديره و عباس انصاريفرد مدير عامل باشگاه است تشكيل دهند.
قرار شده بازيكنان مدنظر باشگاه پرسپوليس ابتدا در كميته سه نفره حضور پيدا كنند و پس از جمعبندي و تصويب هيات مديره در خصوص عقد قرارداد با بازيكن مدنظر اقدامات لازم انجام شود.
گفتني است دو نفر اعضاي هيات مديره ظرف چند روز آينده مشخص خواهند شد؛ البته مجيد فرخزادي و حسين هدايتي گزينههاي اصلي هستند.



