
اختصاصیاسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس
کسری طاهری – پرسپولیس قطعی شد؛ قرضی ۱ ساله
کسری طاهری با قرارداد قرضی یک ساله از روبین کازان راهی پرسپولیس خواهد شد.
کسری طاهری مهاجم ایرانی روبین کازان که فصل گذشته را به صورت قرضی در پیکان توپ زد، با قراردادی ۱ ساله به صورت قرضی به پرسپولیس خواهد پیوست.
باشگاه روبین کازان با پرسپولیس بر سر انتقال قرضی یک ساله به توافق رسیده و او همچنان تحت قرارداد باشگاه روبین کازان خواهد بود.
توافق شخصی با این بازیکن قطعی شد و برگه انتقال این بازیکن از روبین کازان هم تا 48 ساعت آینده دریافت شده و باید این انتقال را هم پس از مهری تیکدری قطعی دانست.
استقلال هم به دنبال طاهری بود اما مذاکرات و پیگیریهای باشگاه استقلال برای جذب کسری طاهری نتیجه مثبتی نداشت و به بنبست رسید.




استقلال ۲میلیون یورو پارسال داد تا سحرخیزان رو قطعی بگیره بعد پرسپولیس کسری طاهری رو قرضی گرفته که اگرم بدرخشه توی پرسپولیس سال بعد باید بره یا میشه داستانِ مغانلو که سپاهان با پول بیشتر رضایتنامشو گرفت و رفت سپاهان!
مربی ایرانی بزارین خیلی بهتره.خارجی بیاد بازم میره الکی وقت تلف نکتین
همینجوری روی هوا تز میدی آقای دکتر میشه بگی کدوم مربی مثلا! الان هیچ مربی ایرانی بدرد بخوری وجود نداره توی ایران. حتی یه مربی متوسط خارجی هم بهتر از مربیای ایرانیه
تو چندین ساله اخیر برانکو و یحیی تاثیرگذارترین بودن یادت نره
خوش اومدی با ارتش سرخ ایران زمین ❤️
سگش از مغانلو بهتره
با توجه به بسته بودن پنجره طویله ناصر کراکی هدفشون فقط بالا بردن قیمت طاهری و نیومدنش به پرسپولیس بود که تیرشون به سنگ خورد
چه فایده یک فصل می مونه بعد میره
مبارک همه پرسپولیسی ها❤️
میگن مصدومه،درسته؟مدیران باشگاه حواسشون باشه جوگیر نشن وبازیکن مصدوم نگیرند
غندی پور هم بگیرید
مبارکه
یه خرید عالی وهوشمندانه
باید ازفرصت پنجره بسته هلدینگ خلیج فارس وبحران فولادمبارکه نهایت استفاده رو کرد وچندتاجوان اینده دار دیگه رو هم جذب کرد،،،
اریایوسفی محمدقربانی دانیال ایری مهدی گودرزی والبته ازهمه اینها مهمتر بازگشت کاپیتان احمدنور
چرا یک ساله بیفوما ۳ ساله این یه ساله
دلالی
شما نگاه کنید بازم لژیونر رو یکساله قرضی گرفتن که بعدش درصورت درخشش راحت پس بگیرنش بدن به یکی دیگه. حالا استقلال پارسال چقدر راحت ۲٫۵ یا ۳ میلیون یورو واسه رضایتنامه قطعی اون یارو سحرخیزان داد تازه ۳ ساله هم باهاش بست بعد اونوقت اینور…
من که تنها دلیلش رو پرسپولیسی بودن طاهری میدونم وگرنه. وگرنه شک ندارم پیشنهاد استقلال خیلی بالاتر بوده طبق معمول پولهای پتروشیمی خلیج فارس…
اوسمار نگه دارین
به امیدخدا بازیکن خوبیه