
کسری طاهری اولین بمب پرسپولیس
کسری طاهری بازیکن تیم روبین کازان به توافق نهایی با پرسپولیسیها رسیده است و به زودی از او رونمایی میشود.
ستاره ۱۹ ساله فصل گذشته پیکان که البته به صورت قرضی برای این تیم به میدان میرفت و تحت قرارداد روبین کازان است، به تیم پرسپولیس خواهد پیوست.
کسری که در شروع لیگ بیست و پنجم با درخشش در شش مسابقه ابتدایی به عنوان پدیده ماه فوتبال ایران نیز انتخاب شد؛ خیلی سریع مورد توجه امیر قلعهنویی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز اضافه شد اما در مصاف برابر تانزانیا با بدشانسی مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.
چند ماه بعد در تعطیلی فوتبال داخلی، بعد از رفع مصدومیت او، امیر قلعه نویی دوباره کسری را به اردوی تیم ملی فرا خواند و در آستانه حضور در جام جهانی بود که با نظر کادرفنی در لحظه آخر از لیست نهایی خط خورد اما با این وجود به دلیل شرایط سنی مناسب و درخشش در مسابقات ابتدایی فصل گذشته، او یکی از پرمشتریترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات است.
بر اساس اخبار به دست آمده، کسری مورد توجه تمام تیمهای بزرگ ایران ازجمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور بوده است اما آنچه به گوش میرسد، توافق نهایی این بازیکن جوان با مدیران باشگاه پرسپولیس است. قرار است به زودی توافقهای نهایی در مذاکرات با روبین کازان حاصل شود تا طی انتقال قطعی کسری طاهری سرخ پوش شود. آنچه واضح است؛ اوسمار ویهرا نیز نظر مثبتی در خصوص این بازیکن دارد و این انتقال با نظر قطعی او صورت خواهد گرفت.
این اولین و یکی از مهمترین خبرهای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران است که در صورت رخ ندادن اتفاقات غیر قابل پیش بینی، به زودی به شکل رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد. بر اساس شنیدهها، سرخپوشان به توافق نهایی با یک وینگر نیز رسیدهاند که حتی احتمال دارد معرفی این وینگر زودتر از کسری صورت پذیرد.




علیپور رو بزارید بره، دیگه بدرد ما نمیخوره. جذب محمد قربانی حتی از بازگشت نورالهی هم اتفاق بهتریه. مشکل تیم هافبک دفاعی بوده این دو سال
زودتر باید قراردادش رو نهایی کنیم. این مدیرعامل استقلال خیلی حقهبازه و مثل سحرخیزان میره با باشگاهش مذاکره میکنه و با پول بیشتر رضایتنامش رو میگیره
خوش اومدی گل پسر
علاوه بر کسری طاهری ، با علیپور هم باید تمدید بشه
برای دفاع راست جز آریا یوسفی گزینه دیگه ای نیست حتماً باید جذب بشه
برای دفاع وسط از بین ایری و محبی حداقل یکیشون و حتی جفتشون باید جذب بشن
برای هافبک های وسط زوج قربانی و نوراللهی میتونه بعد از سالها وسط زمین رو دوباره مال پرسپولیس کنه
برای وینگر یکی از محبی ها رو باید جذب کنیم
اگه اورونوف ترانسفر بشه یک وینگر دیگه هم نیازه
در صورتیکه میلاد محمدی تمدید نکنه یک دفاع چپ هم باید جذب بشه که من گزینه مناسبی از لیگ ایران به یاد ندارم
انشالا با یک نقل و انتقالات عالی دوباره بشیم پرسپولیس یکه تاز لیگ
افرین
چقدر دقیق وکارشناسانه گفتید
انشالله که کادرفنی هم به اندازه شما حواسشون باشه
۴ساله نیاز به ۲تاهافبک وسط جنگنده داریم که نمیفهمم چرا یادشون میره هرسال
همین که رسانه ای شده یعنی کنسله
این خوبه. فقط اون وینگر که توافق کرده کیه امیدوارم باز امسالم لیستو پر نکنید با خریدای فوری و بنجل
این درست سرمایه گذاری روی جوانان آینده دار مطمئنا نتیجه اش ذر اینده خواهیم دید❤️
سرمایه گذاری؟دوسال دیگه ۳رارداد داره
تیم روسی داره سودشو میبره
این درست سرمایه گذاری روی جوانان مطم۳باظید نتیجه اش در آینده خواهیم دید
اگه مثل همیشه دروغ نباشه وکنسل نشه یه خریدفوق العاده ومتفکرانه است که میتونه ۱۰ سال خط حمله پرسپولیس رو بیمه کنه
قرضی یا دائمی مساله اینست!