شبکه اجتماعیمصاحبه ها

کاپیتان عالیشاه: دوست داشتم جراحی نکنم و بازی کنم / ۴ هفته‌ای برمی‌گردم

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس درباره عمل جراحی خود توضیحاتی داد.

باشگاه پرسپولیس ساعتی قبل از انجام عمل جراحی آرتروسکپی روی امید عالیشاه خبر داد و اعلام کرد که کاپیتان سرخپوشان ۴ تا ۵ هفته پس از انجام این جراحی به تمرینات باز خواهد گشت.

امید عالیشاه نیز بعد از اعلام این خبر با انتشار پستی اینستاگرامی درد و دلی با هواداران داشت و نوشت: چند سالی می‌شود که با وجود درد مزمن در ناحیه زانو، تمام تلاشم را به کار گرفتم تا درخدمت تیمم و هواداران باشم. اما متاسفانه این درد همیشگی زانو به مرحله‌ای رسیده که با تشخیص تیم پزشکی مجبور به عمل جراحی هستم. البته این جراحی محدود خواهد بود و دوره نقاهت آن حدود ۴ هفته به طول می‌انجامد.

عالیشاه در ادامه افزود: بی‌نهایت متاسفم که در این مقطع حساس نتوانستم در کنار هم‌تیمی‌هایم برای موفقیت پرسپولیس در میدان حاضر باشم. اما با امید به بازگشت هر چه سریعتر و به لطفا پروردگار تمام تلاشم را خواهم کرد تا با سلامت کامل به میادین بازگردم و بار دیگر برای آرمان پرسپولیس بزرگ و محبوبم بجنگم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
دانیال

عشق کاپیشاه خومون تمام

نصیری

سرت سلامت ‌کاپیتان

پرسپولیس همیشه قهرمان

مگه بعد از پنج هفته بازی هست که نیاز به حضور در تمرینات باشه…امید کاپیتان سخت کوش فنی و با تعصب نیمه هر وقت نبود نتیجه درست حسابی نگرفتیم امید بازیکن بازیهای حساسه و مدیریت باید جایگزین فنی جذب می‌کرد و امید تو بازیهای معمولی و زمینهای شنی مجبور نمیشد بازی کنه…اگر از همین امروز پرسپولیس بدون بوق و کرنا و بازیهای رسانه ای بازیکنان فنی و کلیدی جذب نکنه تا ده سال آینده پرسپولیس در کورس قهرمانی نخواهد بود امیدوارم امسال درس عبرتی برای مدیران بوده باشه که سه بازیکن اصلی رو برای حداکثر صد میلیارد از دست دادم و چند صد میلیارد هزینه خرید بازیکنان پوچ کردن…