ورزش های دیگر

کاپیتان بانوان پرسپولیس تمدید کرد

کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال بانوان پرسپولیس که آمده بود تا در پایان فصل به اروپا بازگردد، ماندن در پرسپولیس را انتخاب کرد و قرارداد خود را با سرخپوشان ایران تمدید کرد.

فاطمه قاسمی، ستاره فوتبال ایران، قرارداد خود برای سرخپوشان را به مدت یک سال تمدید کرد.
او که در نوجوانی به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال شناسایی شده بود، از همان زمان پیراهن تیم ملی را به تن کرد.
وی در نیم فصل گذشته در حالی به پرسپولیس پیوست که تیم‌های لیگ برتری خواهان وی بودند ولی عشق به پرسپولیس، مسیر او را تغییر داد. او قرارداد خود را در حالی تمدید کرده است که پیشنهادهایی از لیگ‌های اروپایی را در اختیار داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی

ایول، مبارک تیم و همه هوادارا باشه، دمت گرم، زنده باشی دختر

Masood

موفق باشی خواهرعزیزم.

حسین

ماشششالا به همشهریمون خانواده ای تمام پرسپولیسی

پرسپولیس بزرگ

ماشالله