
کاپیتان اسبق استقلال: شورای شهر تجدیدنظر کند؛ علی دایی افتخار فوتبال ایران است
شاهین بیانی، کاپیتان اسبق استقلال به زمزمههای برداشتهشدن نام علی دایی از روی یک بلوار در تهران واکنش نشان داد.
سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد اسم علی دایی از روی بلواری که در حوالی ورزشگاه آزادی به نامش شده، برداشته خواهد شد. ادعایی که واکنشهای فراوانی را در پی خواهد داشت.
در همین رابطه شاهین بیانی، کاپیتان اسبق استقلال پیرامون اتفاقی که قرار است در مورد سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی رخ بدهد، با خبرورزشی گفتوگو کرد که بد نیست خودتان چکیده آنها را دنبال کنید:
بحثی که من میکنم کاملا فوتبالی است و اصلا موارد سیاسی در آن دخیل نیست. علی دایی به معنای واقعی کلمه برای فوتبال ایران زحمت کشید و اسم کشورمان را در مناطقی از جهان مطرح کرد که باور کنید تعداد ایرانیان حاضر در آنجا شاید سه رقمی هم نباشد.
یادمان نرود در مورد فردی حرف میزنیم که نهتنها پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران محسوب میشود بلکه هنوز هم جزو سه گلزن برتر فوتبال دنیاست. اگرچه رونالدو از علی دایی سبقت گرفته ولی باور کنید من همچنان علی را بهترین گلزن ملی دنیا میدانم.

قطعا علی دایی دوست ندارد در این مورد خاص حرف بزند و همیشه چراغخاموش کارها را جلو برده ولی من اینجا ترجیح میدهم بر خلاف میل باطنی شهریار به یک نکته مهم اشاره کنم و بگویم که تا حدودی در جریان هستم که این چهره فراموشنشدنی فوتبال ایران چقدر محرمانه و بدون اینکه کارهایش رسانهای شود، دست افراد بیبضاعت را گرفته و به نیازمندان آبرومند کمک کرده است.
علی دایی در تمام ایران و اقصی نقاط جهان شناخته شده است بنابراین نیازی به اینکه حتما اسمش روی یک بلوار در تهران باشد، ندارد اما امیدوارم شورای شهر در تصمیم خود تجدید نظر کرده و اسم دایی را حذف نکند چون در این روزها که مملکت وضعیت جنگی دارد، همه باید متحد و پشت هم باشند نه اینکه دچار اختلاف شویم و روبروی یکدیگر قرار بگیریم.




احسنت بر شاهین خان اییییول دمت گرم علی دایی و دایی ها تا ابد در دل مردم ایران زمین هست و خواهد بود اسطوره بی بدیل …. محبوبیتش بیشتر هم خواهد شد
بنظر من اصلا هم تجدید نظر نکنه
خیابون و بلوار برای علی دایی کمه
باید بزرگراه و فرودگاه به نامش باشه
علی آقا دایی تو قلب ماست.
جایی که هیچوقت اسم و یادش پاک نمیشه❤️