فوتبال جنوب

کاسیمیرو اخراج شد، فیروزی آمد!

با برکناری کاسیمیرو، فیروزی سرمربی تیم نفت آبادان شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت آبادان، آلفردو کاسیمیرو که بعد از ناکامی کاستا دیگر سرمربی پرتغالی نفت آبادان سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، امروز با نظر هیات مدیره ی صنعت نفت آبادان به علت کسب نتایج ضعیف برکنار شد و دستیار وی، علیرضا فیروزی که از مربیان بومی آبادان محسوب می‌شود هدایت این تیم را در ادامه مسابقات لیگ برتر بر عهده گرفت.

صمیم مدیریت باشگاه نفت ‌آبادان علی فیروزی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده است.

ساعت 14 امروز معارفه فیروزی برگزار می شود و سپس وی اولین جلسه تمرینی خود را پشت سر می گذارد.

کاسیمیرو سرمربی پرتغالی نفت آبادان پس از کاستا آمده بود اما او هم نتوانست نفت را متحول کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها