
داوری ها
کارشناس داوری: گل پرسپولیس سالم بود / پنالتی درست بود
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل دو صحنه در دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر پرداخت.
حیدر سلیمانی در گفت و گو با فارس، در مورد داوری نیمه اول دیدار پرسپولیس و گل گهر اظهار داشت: در نیمه اول این دیدار دو صحنه بیشتر نداشتیم که یکی مربوط به پنالتی و دیگری مربوط به گل دوم پرسپولیس است.
وی افزود: پنالتی کاملا درست بود. دست مدافع فضای را اشغال کرده و به بدنش عرض داده بود. دست او باز بود و چون توپ مستقیم به دستش خورده پنالتی کاملا صحیح است.
کارشناس داوری در مورد گل دوم پرسپولیس، گفت: این گل آفساید نیست و کار عالی کمک داور است.لحظهای که ترابی پاس را ارسال میکند، مهاجم پرسپولیس از بازیکن مدافع یک گام عقب تر است.




آخه اینا چقدر زبون وسفله هستن که تلاش مجموعه یک تیم رو زیر سؤال می برن؟
سمعیی الان شکایت میکنه توتونچی میگه هوادارن گفتند داور بهترین بازیکن زمین بود
ال کثیر رو فراموش نکنید از اونم شکایت کنید چرا بعد داربی گل زده و حالت رقص داشته کلا از همه شکایت کنید