اخبار لیگ برتر و حذفی

پیکان – پرسپولیس؛ بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین!

سازمان لیگ، محل برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس را تعیین کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس ساعت 17:15 روز سه‌شنبه 18 آذر، در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) تهران برگزار می‌شود.

برنامه سایر بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه‌شنبه – 18 آذر 1404
شمس آذر قزوین – گل‌گهر سیرجان، ساعت 16:15
ذوب‌آهن اصفهان – تراکتور تبریز، ساعت 16:15
پیکان – پرسپولیس، ساعت 17:15
استقلال خوزستان – خیبر خرم‌آباد، ساعت 18:30

چهارشنبه – 19 آذر 1404
فجر سپاسی شیراز – چادرملوی اردکان، ساعت 16:30
آلومینیوم اراک – سپاهان اصفهان، ساعت 16:30
مس رفسنجان – فولاد خوزستان، ساعت 17:15
استقلال – ملوان بندر انزلی، ساعت 17:15

با انتخاب ورزشگاه پاس قوامین برای دیدار پیکان و پرسپولیس، با توجه به موقعیت مکانی این مسابقه این احتمال مطرح شد که دیدار یادشده احتمالاً بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

ظاهراً بدون تماشاگر بودن این بازی به اطلاع مدیران باشگاه پرسپولیس هم رسیده است. با توجه به وضعیت بد ورزشگاه شهدای شهر قدس، تیم پیکان به‌عنوان میزبان این مسابقه از بین ورزشگاه تختی یا پاس قوامین باید یک استادیوم را به‌عنوان ورزشگاه خانگی انتخاب می‌کرد که طبق تعامل صورت گرفته، در نهایت استادیوم پاس قوامین برای این دیدار انتخاب شده است، اما بازی بدون تماشاگر خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد طالبی

بی شرف ها با این برگزاری های بدون تماشاگرتون،
دیگه کم کم تبدیل به عرف و فرهنگ کردن بازیهای بدون تماشاگر و مردم هم صداشون در نمیاد انگار نه انگار که همین یک فوتبال رو هم ازشون یواش یواش دارن می گیرن، بی شرف ها

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

خدا بیامرزه اونی که ورزشگاه آزادی را ساخت واقعا شورش را درآوردن چرا بازی‌های پرسپولیس وکیسه باید دور از آزادی باشه به قول افشین خان بابا یه چادر بزنید اونجاهایی که خرابه چمن را هم اول فصل عوض میکردین بازی‌های مهم را مینداختین آزادی بقیه را قلعه حسن خان

پرسپولیس اهورایی

چرا بدون تماشاگر
یعنی چی خب پیکان ک هوادار نداره
این ظلم دشمنان پرسپولیسه

Sjd

شاشیدم توی فوتبال سیاسی ، همه رو فراری بدید افرین
دربی 8 هزار نفر ، پرسپولیس بی تماشاگر ، استقلال توی کرج ، تراکتور در حال تعمیر ، نقش جهان در حال تعمیر

محمد

دیگه نمیدونن چکار کنند که پرسپولیس نتیجه نگیره تو این ۱۰سال بد جوری بهشون فشار اومدخ

م . ن

از لحظه اعلام گروه بندی، تا میام دلخوش به راحتی گروه مون و احتمال صعود بشم ; یاد بازی با کره شمالی و اندونزی یا دو تا فینال با ازبک میفتم و زود مایوس میشم …

م . ن

با این شرایط فوق پیشرفته امکانات و زیرساخت ها ، حتما هم از گروه ساده و آسان جام جهانی به مرحله بعدی صعود قهرمانانه خواهیم کرد

Saman

چرا همیشه بدترین انتخاب ها برای پرسپولیسه؟ اون از دربی که به زور اراک بهمون تحمیل شد اینم از این بازی. سوال اینه چرا بازی های تیم حکومتی کیسه رو نمی برید قوامین و بدون تماشاگر تا حالشون جا بیاد؟ تموم کنید مسخره بازی ها رو