اخبار باشگاهاخبار مدیراناسلایدر

پیمان حدادی مدیرعامل پرسپولیس شد

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پیمان حدادی رسماً به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

پس از استعفای رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره این باشگاه، پیمان حدادی را به‌عنوان سرپرست موقت سرخپوشان انتخاب کرد تا او امور این باشگاه را به‌صورت موقت در دست بگیرد.

در همین راستا امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مدیرعامل تشکیل جلسه داد و در پایان این نشست، با رای تمام اعضای هیات مدیره پیمان حدادی به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

حدادی طی دو سال گذشته به‌عنوان عضو هیئت مدیره در باشگاه پرسپولیس فعال بوده و در یک سال گذشته نیز ریاست هیئت مدیره سرخپوشان را برعهده داشته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بهمنی

با سلام و احترام از آقای پیمان حداد فر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تقاطع دارم که بازیکن خارجی جدید برزیلی لیگ تایلند که برای پرسپولیسی بیاورید همه بچه‌ها هواداران تقاطع دارم با تشکر از شما

بهمنی

با سلام و احترام از آقای پیمان حداد فر خیلی خوشحالم که شما از بیمارستان مرخص شد همه بچه های هواداران پرسپولیس تقاطع دارم خیلی خوشحالم هست که شما برگشت پیمان حدادی فر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از شما تقاطع دارم که این بازیکن خارجی گیلهرم بیسولی برای پرسپولیس بیاورد وگرستاوو برای پرسپولیس بیاورد همه بچه‌ها هواداران تقاطع دارم این بازیکن خارجی برای پرسپولیس بگیرد؟با تشکر از شما

بهمنی

با سلام و احترام آز آقای پیمان حداد فر تقاطع دارم، که این بازیکن خارجی گیلهرم بیسولی و گوستاوو به پرسپولیس بیاورد با تشکر از شما

خلیل

آقای حدادی خودتو با خرید بازیکن باکیفیت وخوب خارجی ثابت کن تیم الان نیاز به بازیکن خوب وتاثیر گزار داره تا از کورس عقب نیفتادیم سریعتر بازیکن باکیفیت واسمی خارجی بگیر اعتماد سازی فقط با گرفتن بازیکن اونم الان نه نیم فصل محقق خواهد شد تمام چون نیم فصل خیلی دیره لطفاً اقدام کن

عماد ایرانی

به خاطر نوع رفتن جناب درویش و برخورد نادرست با هاشمیان این مدیریت نامبارک وحتما چوب بازی بد خود
را خواهد خورد شک نکنید آقا امیر المومنین علی علیه السلام فرموده اند که اگر پست ونیز و مقام ماندنی بود
به من وتو نمی‌رسید جناب حدادی به زودی مدیری جدید
حتی شما را خواهد گرفت منتهی حیف که ضربه اش به تیم خورده جایگاهی در جدول را از دست خواهد داد .

میلاد

یعنی هوادارای پرسپولیس خودتون دلتون حاشیه میخوادا،ول کن بحث مدیر عامل بشین بچسپین به حمایت از تیم که تا حالیمونه تیم تا دو سه سال تو حاشیست

شمس

از همین بازی اول باید شعار حیا کن سربزنیم این نوچه درویش در حد پرسپولیس نیست. لول این بانکهای برشکسته چقدر پایینه. داریم به یه تیم معمولی تبدیل میشیم با بانک شهر

ارش

باید صبر کرد اسمار که آورد نباید زود قضاوت کرد

Arj

بنظرم میبایست از سرپرستی بانک شهر بیرون بیاییم آب از سرمنشا گل آلود هستش. مشکلات پرسپولیس حالا حالا ها هست تا زمانی که زیر نطر بانک شهر باشیم

متین

حالا ثابت شد رئیس بانک شهر طرفدار کدام تیمه

م . ن

آقایون با کدوم رزومه و سابقه و تجربه این فرد رو انتخاب کردن ؟؟؟ اینم که مثل ماجرای انتخاب هاشمیان شد دیگه. آزمون خطا و جستجوی شهرت

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

اینکه نوچه درویشه ❗

ahmad

دقیقا انگار لجبازی با هواداران ..امیدوارم خیر
نبینیدازعمرتون کم وبه ابرو یتان اضافه شود

RED

آقای حدادی ادامه راه درویش چیزی جز نابودی تیم نخواهد بود غیرت داشته باش و تیم را به قهرمانی برسون وگرنه تو باید حیاکنی و رهاکنی

علیرضا

استادیوم رو سرش باید خراب شه. اینجا پرسپولیسه.هر کس و ناکسی لیاقت خدمت توی این مکتب رو نداره

ما کار کردن تو رو هم دیدیم قبلا
حیا کن رها کن
والسلام

علیرضا

یاد ضرب المثله خاص افتادم
زردو شغال

این که همون درویش لعنت الله علیه که

چرا نمیرید گم شید همتون

پرسپولیس قرمز بی همتا

سگ زرد برادر شغاله. از شر یه دزد خلاص می شیم یه دزد و خائن دیگه جایگزینش می شه این همون ملعونیه که نداشت درویش زود تر از این ها بره و هی استعفای درویش رو قبول نمی کرد.باز هم یه خائن دیگه که راه درویش دزد بله قربان گو رو ادامه می ده

انوش

درویش، درویش راهت ادامه دارد…

وحید

رفیق و یار درویش دلال . خر همون خر هستش منتها پالانش عوض شده

فقطپرسپولیس

کار بانک شهر تاالان دهن کجی به هواداران پرسپولیس وتقویت رقبا بوده،پس سایر بانکهای سهامدار چه کاره اند؟؟!

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

روزگار سیاه تیم با باند درویش تمومی نداره هوادار هم کشک کیسه را قهرمان کردن خلاص

امیرعلی

وقتی این اقا در دوره مدیریت درویش دست راست بوده و گند زدن به تیم با چه مغزی و فکری رای دادن بهش واقعا متاسفم برای هییت مدیره و بانک شهر

حامد

غلط کرد که این ادم و کرد مدیر عامل !!!!با چه وجاهتی !!!؟این چه مدل دهن کجی به هوادار!!!!!!!!!!؟