اخبار مسابقاتاسلایدر

پرسپولیس ۱-۰ نفت آبادان / صعود ۸ پله‌ای با اولین برد فصل

تیم فوتبال پرسپولیس با یک نمایش برتر در هفته دوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ۴ امتیازی شوند و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کنند.

سیامک نعمتی در دقیقه ۴۳ تک این دیدار را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان (۷۸-آرمان رمضانی)، مهدی عبدی (۷۳-علی شجاعی)، مهدی شیری، وحید امیری، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، حکیم نصاری (۵۷-محمدرضا غبیشاوی)، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی (۷۹- محمد حسین زواری)، مهدی زبیدی (۵۷-احمد شریعت‌زاده) و رضا خالقی‌فر (۷۳-علی آل‌کثیر).

نیمه اول

دقیقه ۱۰: تلاش دو تیم در هوای بارانی ورزشگاه آزادی تا این لحظه نتیجه نداشته است و هیچکدام از تیم‌ها موفق به خلق موقعیت خطرناکی نشدند.

دقیقه ۱۸: نفوذ وحید امیری از جناح چپ و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۹: مهدی عبدی روی پاس در عمق نوراللهی پشت مدافعان صنعت نفت به توپ رسید، اما مزاحمت مدافع آبادانی مانع از ضربه زدن مهاجم پرسپولیس شد و توپ در اختیار گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: وحید امیری روی ارسال مهدی شیری خطرناک‌ترین صحنه این بازی را تا به اینجای کار روی دروازه صنعت نفت خلق کرد، اما ضربه سر این بازیکن را بازهم گروسیان در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۸: ارسال وحید امیری روی خط شش قدم روی سر مهدی عبدی نشست، اما این بازیکن با بی‌دقتی ضربه خود را به بیرون فرستاد.

در دقیقه ۳۹ شوت سرکش سیامک نعمتی با واکنش گروسیان دفع شد.

دقیقه ۴۰: خطای محمود مطلق‌زاده مدافع صنعت نفت روی محمدحسین کنعانی‌زادگان پرسپولیس را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. مدافع صنعت نفت در این صحنه از داوری بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۳: سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی اولین گل پرسپولیس در این بازی و اولین گل فصل این تیم را به ثمر رساند.

دقیقه ۳+۴۵: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را گروسیان در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۰: توپ و میدان مانند نیمه اول بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، اما دو تیم فرصتی روی دروازه یکدیگر خلق نمی‌کردند.

دقیقه ۶۳: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس در این لحظه از بازی به نتیجه نرسید و نفوذ سعید آقایی از جناح چپ و ارسال این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: ضربه بی دقت علی شجاعی با اختلاف از بالای دروازه گروسیان راهی اوت شد.

دقیقه ۸۷: ضربه ایستگاهی صنعت نفتی‌ها را ریکانی با شوتی از راه دور به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴+۹۰: یحیی گل‌محمدی به دلیل اعتراض به داور کارت قرمز دریافت کرد و از کنار زمین اخراج شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ابراهیم بندرعباس

سلام تبریک ب همه سرخ دلان اینا همون بازیکنای لیگ قهرمانان آسیا بودن اونجا تا بردن سریع خوش حال میشین با همین کادر فنی خواهشن بجای این همه انتقاد حمایت کنیم تمام تیم الان همینه پس ب جای انتقاد حمایت کنیم عشق است پرسپولیس

سیدعلی

آقا ما نخوایم خیابانی گزارش کنه بازیای مارو باید چیکار کنیم.داشت از ناراحتی سکته میکرد.بیشتر از ۱۵ بار گفت پرسپولیس با پنالتی گل زد.ونفت چقد خوبه

محمد

خداوکیلی بدون تعارف یکی به ما بگه این تیم با این وضعیت قهرمان آسیا میشه بنظرتون. آخه تیمی که میخاد واسه قهرمانی آسیا و لیگ بره باید عبدی مهاج ثابتش باشه نه میتونه توپها رو بین مدافعین نگه داره و بده به هم تیمیاش نه شوتزنه فقط سر میزنه اونم بگیر نگیر نداره. این رمضانی که آقا یحیی نذاشت بره به درد چی میخوره اینکه دقیقه نود بیاد جای عبدی واسه وقت گذرانی. و شجاعی کجا و مسلمان کجا کاش اون پنالتی هم بهش نمیدادن که الان بتونیم راحت ازش انتقاد کنیم و آخ از دست این پهلوان بشر نمیتونه یه کم هم خودش پا به توپ بره و شوت بزنه مثل ترابی
واقعا فقط باید خدا کمک کنه و گرنه اوضاع امسال خیلی بی ریخته

محمد

یعنی واقعا یه تیمی که اینهمه بازیکنهای مهمش رو از دست داده توی دومین بازی لیگش اونم تازه درحالی که بازی رو برده اینهمه انتقاد داشت خداوکیلی؟!!!! بعید میدونم پرسپولیسی باشی یا شایدم هنوز سن و سالت خیلی کمه و بچه ای و دوران افول پرسپولیس با مربیایی مثل استیلی و درخشان و دایی رو یادت نمیاد

پرسپولیس هم مدیر متمول واقتصادی بگذاریدنامردا

اینارو باید اون موقعی میگفتی که بشکه پناه عوضی به دستور وزیر کیسه کش عقده ای یکی یکی ستاره های پرسپولیس رو فراری دادند و تیم رو زیر و رو کردن نه حالا ،،،،حالا فقط وقت حمایت از این بازیکنان است تیم خوب بازی کرد و عبدی هم عالیه
مگه عبدی ۲۱میلیارد پول گرفته که انتظار اقای گلی دارید ازش؟؟؟؟

علی

کلا از رییس جمهور و معاونانش استقلالیش خواهش دارم یه نگاه هم به ما بکنن یک عابربانک هم برای ما بگذاره راضی هستیم نیاز به چندتا نیس اینطور ما هم بتونیم رقابت کنیم حداقل یه مهاجم و دفاع بخریم
رقابت باید در زمین باشه نه جاهای دیگه
دلم میسوزه تو بهترین دوران تاریخ باشگاه یه تیمو انقدر قوی کردن یه تیمو خالی از ستارهاش حداقل بزارید یه مهاجم خوب داشته باشیم برای یک بار هم که شده
دنیس اکرت یا الکس سمیع زاده گزینه های خوبی اند
اگر نشد مهاجم لیگ یکی هم خدادادی یا ایمان غلامی خوب
ایمان سلیمی هم دفاع خوبی است برای نیم فصل

رضایی

تیم خوب نتیجه گرفت با کمبود هایی که برا یحیی درست کردن ولی با نداشتن مهاجم و مدافع قطعا این فصل مشکل داریم بدون تعارف امیدوارم حداقل برا نیم فصل اجازه بدن سلیمی برای دفاع بخریم یه مهاجم مثل زاهدی یا بابایی هم حداقل قرضی بگیرن
بیشترین ضربه رو تیم داره از خط حمله میخوره که قطعا تو این زمین های شهرستانها سخت میکنه کارهارو
یه تیمی هم هست انقدر بازیکن داره نمیتونه نیمکتو جمع کن دیاباته گرونترین بازیکن لیگ رو نیمکت نشین کرده دو تا تیم کامل داره با هیئت مدیره پر پول و اقتصادی و حمایت رییس جمهور و معاوناش
ولی ما هم خدا رو داریم

حسن

آدمین عزیز خواهشا به مدیریت پرسپولیس اطلاع بدین این بی شرف جوادخیابانی رواصلانزارن کذارشگر یامجری بازیهای پرسپولیس بی ناموس همش ضدپرسپولیس داره صحبت میکنه شک نکنیداینم جزهمون بی شرف های کیسه کش وطن فروشه

عدنان

اصلا از مهاجم ها راضی نیستم رمضانی تو جریان بازی نبود عبدی هم شانسی موقعیت به دست میاره

یه پرسپولیس یه بهبهان

تبریک به همه‌ی سرخدلان واقعی

Alid66

می‌دونم الان همه منفی میدن ولی شجاعی اصلا بازیکن خوبی نیستا الان تو چند بازی که اومده زمین ی حرکت مثبت اگه بگه کسی انجام داده من قبول میکنم ی چیزی بشه بعدا،کسی ی سانتر خوب،دریبل خوب شوت خوب ازش دیده فقط یکی غیر اینه که تک تک توپایی که بهش برسه لو میده،اینم مث رمضانی ی سهمیه رو سوخت که روز آخر انتقالات شکوری بگه به خاطر آل کثیر ،طاهرخانی نگرفتیم

فقط پرسپولیس

نیمه اول خیلی خوب بودیم.. چقدر نبود آل کثیر به چشم اومد تو این بازی.. خداروشکر ۳ امتیاز گرفتیم

رامین

نیمه دوم چقد گوه بازی کردن اه، ریدن تو اعصاب ما

❤❤❤❤❤❤Yaser

نکته مهم تر از بازی گزارش استاد خیابانی بود هنوز کسی نفهمیده چه هیزم تری پرسپولیس به این اقااااااااااااااا فروخته

زنگان

هیزم تر چیه برادرمن،این آقا عقده ایه به تمام معناست،به وا…این آقا رو واسه خرج شکمش کسی کار نمیده بهش،ازباخت دیروز کیسه داشت میسوخت دنبال آب برا خاموش کردن سوزش بود.

قرمزناک

کلا است*قلالی ها همینا ازشون توقع زیادی تو هیچ حوزه ای نداشته باشید حرفه ای نیستن
فقط بلدا همه چیو با پول بخرن
اون همه عابربانک گذاشتن براشون با اسپانسر قدرتمند
و کل فدراسیون و کمیته اخلاق و انظباطی هم نوکرشون شدن

عشق یعنی پرسپولیس

تمام نیمه اول رو با لذت نگاه کردم عالی بازی کردن بخصوص اقایی و سید جلال ،احمد نوراللهی و سرلک انشااله نیمه دوم گل بیشتر و پیروزی در میدان

محمدجواد

بازی عالی بود

Sh 4& 6

سبک بازی تیم و تعدد پاس و مالکیت اونم تو این شرایط ای وهوایی و زمین عااالی بود. ایشالا نیمه دوم هم همینطور ادامه بدن. کاش عبدی سریعتر اولین‌گلش بزنه اعتماد بنفسش بره بالا ۲تا موقعیت عالی داشت.‌ایشالا زودتر اوکی شه