
اخبار مربیانشبکه اجتماعی
پیام اوسمار سرمربی پرسپولیس بعد از ترک ایران +عکس
اوسمار ویرا بعد از ترک ایران پیامی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که به دلیل جنگ اخیر و لغو بازیهای لیگ برتر از ایران خارج شده و به کشورش برزیل بازگشته اکنون پیامی را در فضای مجازی منتشر کرده است.
سرمربی برزیلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
از تمام حمایتی که از پرسپولیس شد و همچنین پیامهای محبتآمیز دوستانم سپاسگزارم. از صمیم قلب برای مردم آرزوی صلح و امنیت دارم.




