تصویر برتر

پرچم پرسپولیس در مقر فیفا به اهتزار در آمد +عکس

پرسپولیس نیوز : هوادار پرسپولیس،پرچم این باشگاه را در مقر فیفا به اهتزار درآورد.

همزمان با قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس،یکی از هواداران پرسپولیس روز گذشته با حضور در زوریخ،پرچم این باشگاه را در مجاورت مقر فدراسیون بین المللی فوتبال به اهتزار درآورد تا اتفاق جالبی برای پرسپولیسی ها را رقم بزند.

پرسپولیسی ها روز گذشته با پیروزی مقابل ماشین سازی،سه هفته زودتر از پایان فصل قهرمانی شان را قطعی کردند.

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها