اخبار لیگ برتر و حذفیاخبار هواداران پرسپولیساسلایدر

پرسپولیس و نفت‌مسجدسلیمان بدون تماشاگر

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: پیرو نامه وزارت بهداشت، دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت‌مسجدسلیمان بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

دو تیم ساعت ۱۸ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

بازی گذشته پرسپولیس در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سید

محکم و با اقتدار پشت تیممون می ایستیم و تمام نیرنگ هاشونو نقش بر آب کنیم

رسول

همون داستان بازی اصفهانه که ما رو سرش از بازی خونگی محروم کردن!

مهدی

دیدن پرسپولیس چندتا بازی نتیجه خوب نگرفته گفتن بذار تماشاگراش هم بیان تا دیگه حمایت هوادارها رو نداشته باشن غافل از اینکه تیرشون با سنگ خورد و خلافش نتیجه داد

آرش راد

تصمیمات طنز فدراسیون مثلا پنج ستاره تو بازی کیسه فاصله رعایت نشد اما تو بازی پرسپولیس فاصله درست رعایت شد اما بازم پرسپولیس پاسوز تیم ناز پرورده دو چرخ شد چون هوادارای اونا درک فهم پروتکل ندارن هوادارای پرسپولیس هم با ید محروم بشن؟ یا هفته پیش کرونا نبود این هفته دوباره اومده شایدم دیدید شرایط سکوها بعد ستا تساوی ضد کادر مسخره کیسه میشه گفتید خطریه هوادارا برگردن منافع تیم محبوبتون به خطر میفته گفتید فعلا سکوها تعطیل عجب…

محسن

مطمئنم اگه بخاطر کیسه نباشه میگن دیگه کلا تا ده سال دیگه بدون هوادار بازی کنن، چقد بی لیاقتن این مسولان،

صبا

بر حامیان دشمنان پرسپولیس لعنتتصمیمات مسخره ضد پرسپولیس و بی شرفی درست قبل دربی

محمد

باز پرسپولیس نتیجه گرفت شمشیر و از روبستن حالا چون پرسپولیس چندتا بازی پشت سرهم توآزادی بازی داره دوباره کرونا برگشت کلا تواین مملکت هروقت دلشون میخاد کرونا کم وزیاد میشه

سامان

دیدن با هوادار پرسپولیس بهتر نتیجه میگیره دستور دادن اینا دیگه چه بی شرفایی هستن