اخبار باشگاهاخبار هواداران پرسپولیساسلایدر

پرسپولیس و استقلال نقره‌داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد

سرخابی‌های پایتخت هرکدام به پرداخت جریمه‌ای ۵۰۰ میلیون تومانی محکوم شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به دربی 103 پایتخت را اعلام کرد که به‌شرح زیر است:

«باشگاه استقلال تهران

به‌دلیل پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده 86 به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره 15 و 16 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس

به‌دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده 86 به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره 22 و 23 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرای صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است».

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عشقپولیس

دوستان دقت کردید به همین راحتی یک میلیارد پول زبون بسته بین افراد لایق ردوبدل شد!!!

ناشناس

مفت باشه کوفت باشه
واسه همین پولهای قلمبه که میز
ریاست و ول نمیکنن

ahmad

اسمشوبذارندسکوهای پرتاب،سنگ ویژه
افرادبیشعوروبی منطق

محمدچوبند

چه حکم مسخره ای ،،، ادم خندش میگیره ، این قضات رو از کجا اوردن که چنین احکامی صادر میکنن،،،، قبلا بازی کاملا بدون تماشگر بود ،الان فقط چند سکو ،،، بخدا ،خنده داره..گ

سید علی

این چهار سکو رو‌ببندن بهترین کار ممکن رو کردن

پرسپولیس همیشه قهرمان

مجازات یکسان اوج بی عدالتی است اولا اونا شروع کننده بودند ثانیا تعداد و دفعاتی که انواع و اقسام وسایل رو پرتاب می‌کردند اصلا قابل مقایسه نیست سوما رفتار ناجوانمردانه حردانی باید بلافاصله با مجازات همراه بشه چهارمین حامدی فر در دو دربی متوالی روی مچ بازیکنان پرسپولیس رفت و این یعنی خشونت عمدی و اگر داور مجازات متناسب درنظربگیره کمیته خونه خاله باید برخورد کنه بطور کلی نباید دل تیم سوگلی شکسته بشه و به زور قهرمان بشن چه با وار چه بی وار داوری به نفعشونه که این از نوادر و عجایب روزگاره!!!

پرسپولیسی درجه یک

اینجوری بی هیچ عنوان انصاف نیست باید شروع کننده تماشاگران که تیم استقلال بود جریمه اش دوبرابر می شد شاید برای بازی های دیگه درس عبرتی می شد این شکلی انگار کمیته انضباطی داره تشویق می کنه که بازم بطری و سنگ پرتاپ کنین باید شروع کننده بیشترین سهم جریمه رو داشته باشه.

یه پرسپولیس یه بهبهان

حرکات صالح حردانی رو ندیدین؟

ناشناس

مگه نور افکن و دیدن که حردانی و ببینن ؟!
تازه تیم ملی دعوتش کردن
ملی پوش کیسه درهمین حده

ahmad

اگه جایگاه سمت چپ وراست دوطرف
محل کرنرهاست،بهترین کاریه که خیلی
وقت پیش باید انجام میدادندوندادند
بجاش میومدندتروخشک روباهم
میسوزونداینطوری دیگه طرفدارهای
باشعوروواقعی بجای تعدادی انسان
بی،منطق وبیشعورکه میخان بازی
روهم باپرتاب سنگ وبطری ببرند
جریمه نمیشند

محمد

سگدونی نجس کیسه و اون صالح حردانی بی بته شروع کردن