نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس قید ستاره ملی‌پوش را می‌زند؟

وضعیت ادامه همکاری میلاد محمدی و پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

میلاد محمدی مدافع چپ ملی‌پوش پرسپولیس که هم اکنون در اردوی تیم ملی در ترکیه حضور دارد، در مقطعی که پرسپولیس تمریناتش را شروع کرد، در تمرینات پرسپولیس غایب بود.

محمدی که بعد از اتمام اردوی فروردین ماه تیم ملی در ترکیه راهی یونان شده بود، برای تمرینات پرسپولیس به ایران برنگشت ولی به محض شروع تمرینات تیم ملی، خودش را به تهران رساند و در تمرینات تیم ملی حاضر شد؛ اقدامی که ناراحتی مدیران پرسپولیس را در بر داشت.

گفته شد دلیل غیبت میلاد به اختلاف مالی بین او و باشگاه پرسپولیس برمی‌گشت ولی این موضوع از نظر پرسپولیسی‌ها دلیل قانع کننده ای نبود. در خبرها آمده بود که میلاد سرنوشتی مشابه با سروش رفیعی پیدا خواهد کرد و قراردادش تمدید نخواهد شد.

حتی گفته شد خود میلاد هم علاقه ای به ماندن ندارد و می‌خواهد دوباره لژیونر شود. حالا پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس که در دفاع راست هم دچار بحران است نشان می‌دهد، مدیران این باشگاه هنوز تصمیمی در خصوص ستاره ملی پوش خود نگرفتند و آینده این بازیکن در پرسپولیس معلوم نیست. در واقع هنوز مشخص نیست با شرایط پیش آمده، باشگاه پرسپولیس قصد تمدید قرارداد با محمدی را دارد و یا اینکه قید ادامه همکاری با این بازیکن را خواهد زد.

آنطور که شنیدیم چندی قبل محسن خلیلی سرپرست و معاون ورزشی پرسپولیس به صورت تلفنی با میلاد صحبت کرد ولی هنوز جزئیات این گفت و گو مشخص نیست.

محمدی که مصدوم هم شد فعلا تمرکزش را روی جام جهانی گذاشته و تکلیف ادامه همکاری او با پرسپولیس، بعد از این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

گفتنی است رسیدن یا نرسیدن پیشنهاد خارجی برای میلاد بعد از جام جهانی هم می‌تواند تاثیر زیادی روی ادامه همکاری این بازیکن و پرسپولیس داشته باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
redshrk

نه تو حمله کاری میکرد نه تو دفاع شیش دانگ بود ردش کنین بره

سوراختور

اینم مثل برادرش دنبال پوله و عرق و مرق سرش نمیشه، از فوتبالم که هیچی بلد نیست. ۱۰ میلیارد هم روش بزارید و ردش کنید بره