اسلایدرلیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در پلی‌استیشن هم نایب قهرمان آسیا شد

پرسپولیس با قبول شکست در فینال اولین دورۀ مسابقات الکترونیک لیگ نخبگان آسیا، نایب‌قهرمان شد.

پرسپولیس در دو دیدار رفت و برگشت مقابل النصر شکست خورد و نایب قهرمان اولین دورۀ مسابقات الکترونیک لیگ نخبگان آسیا شد.

مهدی عزتی، بازیکن پرسپولیس در این مسابقه بود و دو مسابقه متوالی از سه مسابقه را با نتایج ۴ بر ۳ و ۳ بر ۲ به بازیکن النصر باخت. این دو تیم در مرحلۀ مقدماتی هم با هم روبه‌رو شده بودند که در آن‌جا هم النصر بُرده بود.

تیم ورزش‌های الکترونیک پرسپولیس با پیروزی مقابل پاختاکور به فینال راه پیدا کرده بود. النصر هم با غلبه بر یوکوهامای ژاپن پا به این مرحله گذاشته بود.این مسابقات به میزبانی جدۀ عربستان برگزار شد.

تیم پرسپولیس با سرپرستی امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه و دو بازیکن تیم؛ مهدی عزتی و حسن پاجانی در این مسابقات حضور داشتند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
جبار

دیگه اینقدر از برکت وجود درویش و تفکرات و تئوریهای تخماتیک و احمقانه اش درنابود کردن تیم قهرمان هوادارسرخورده و بیچاره کارش به جایی رسیده که باید به برنده شدن در بازی پلی استیشن دلخوش کنه واقعا شرم آور و خجالت آوره‌ لعنت برهرچی آدم خائنه که ازمدیرت زدوبندی فقط فریب وخیانتشو بلده

علی

حالا درویش خیلی خوشحال میشه میگه یه جام آوردم براتون.چان هر کی این خبر نزنید که ما نایب قهرمان شدیم بخدا نزارید بیشتر مسخره شله زرد وتراکتور وکیسه بشیم با این اخبار

دانیال

سروش رفیعی خدا ازت نگذره که بخاطر یه بازوبند تیم رو به حاشیه بردی و دو دستگی انداختی تو تیم که حتی نتونستیم دوم بشیم سهمیه بگیریم…امثال تو عاشق این تیم و هواداراش نیستن بلکه فقط عاشق منافع خودشونن…لعنت بهتون رفیعی و احمدزاده

شبنم

آره دیگه میان چهارتا حرف قشنگ درحمایت از مردم‌میزنن.‌ هواداراهم ساده‌لوح این حرفارو باور میکنن و به اینا میگن ورزشکار مردمی درحالیکه هدفشون فریب دادن ماس برای رسیدن به هدفای خودشون.. ولی ما بازم فریب میخوریم و دوباره تکرار میکنیم