اخبار بازیکناناخبار باشگاه

پرسپولیس به پرداخت ۱۰ میلیارد تومان به سپاهان محکوم شد

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس تهران در پرونده انتقال فرشاد احمدزاده صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت رای به محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 100 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیارد و 850 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین در خصوص بخش دیگر از خواسته خواهان مبنی بر مطالبه خسارات قراردادی نیز نظر به فقدان هر گونه شرط یا مقرره ای که حاکی از توافق طرفین در خسارت مورد مطالبه باشد، حکم بی حقی خواهان صادر شد.

سپاهان برای انتقال فرشاد احمدزاده 10 میلیارد تومان تعیین کرده بود اما پرسپولیس اعتقاد داشت تمدید قرارداد احمدزاده با سپاهان در فصل گذشته بدون امضای مدیرعامل انجام شده و این پول را پرداخت نمی کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید

ای درویش خاک عالم بر سرت

آرش ارشی

فکر کنم م درویش یا معاونش پور سانت می گیرند چون آن از کایدرو که رفت لیبی جنگ زده لیگ ۹ تیمی شد مربی تیم هشتم با ۳۵ هزار یورو در سال اصلا غلط ۳۵۰ هزار یورو ۸۰۰ هزار دلار از پرسپولیس گرفته مربی دسته هشتم یا احمدزاده فوتبال تمام شده تازه باید به شله زرد هم ۱۰ میلیارد پول بدهند چه کسی باید جواب گو باشد

آرش ارشی

چه خبر است کسی می تواند توضیح بدهد بازیکن فوتبال تمام شده را گرفته اند شله زرد اگر بازیکن خوب بود که نمی گذاشت بیاید باید پول هم به خود بازیکن فوتبال تمام شده فرشاد احمد زاده و تیم شله زرد پول بدهند چه کسی این بازیکن را تایید کرده مرغ پخته هم خودش می گیرد

saber

تو که این همه برا احمدزاده هزینه کردی چرا ترابی رو نگه نداشتید اون از مربی آوردنتون این از بازیکن گرفتنتون یه سهمیه خارجی هم بخاطر باهویی سوخت توی تمام شکایت ها هم شکست خوردیم خدا بخیر کنه

محمد

این درویش حروم لقمه حاضر نشد قرداد عمری رو که خیلی پایین بود اضافه کنه بعد برای رضایت نامه احمدزاده بدرد نخور میخاد ۱۰میلیارد پول بده بعد ی عده از پیشکسوتان میان میگن درویش خوب کار کرده فقط به خاطر اینکه پرسپولیس قهرمان شده وت

ناشناس

طرف فسخ غیر قانونی کرده رفته باهاش کاری
ندارن . واسه بازیکنی که نمیخواستنش ده
میلیارد بابت رضایت نامه .!!!!!!!

Ahmad

همه رای ها رو خیلی سریع میتونن جواب بدن
غیر از جواب شکایت از بیرانوند

Mansour

هر دم از باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد

مهدی

اشغال احمدزاده بود ونبودش ضرره

رامین

احمدزاده ارزش ده میلیارد پول رضایتنامه نداشت اصلا. پس لیموچی سی میلیارد برا رضایتامش زیاد نبوده

ایمان

احمدزاده و مهاجم خارجی پرسپولیس نیم فصل بهتره از پرسپولیس برن

علی

درویش بی شرف تو که بخاطر رضایت نامه احمدزاده ۱۰ میلیارد دادی بی شرف نمیتونستی این ده میلیارد بزاری روی قرارداد ترابی و نگه اش میداشتی که تا الان جاش خالی هست توی تیم الحق که زاده و دروغ گو هستی

پرسپولیس و روزهای سخت

آقای درویش شما چه غلطی میکنید همه شکایت‌ها از پرسپولیس یکی یکی دارد می‌آید من ترسم اینه گاریدو و همکارانش هم دو روز دیگه طلبکار بشند

آرتشاه

بابت چی؟
حداقل ایکاش مینوشتید برای چی شکایت کردن.

غلام

سلام
بابت رضایت نامه احمدزاده