نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس به مدافع ایتالیایی دوباره پیشنهاد می‌دهد؟

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس هنوز از جذب مدافع ایتالیایی نا امید نشده است.

یکی از نام هایی که طی ۴۸ ساعت اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس شنیده شد، ماتیا دی شیلیو مدافع باتجربه ایتالیایی است. بازیکن سابق میلان، یوونتوس، امپولی و لیون درحالی به پرسپولیس لینک شد که او هم اکنون بازیکن آزاد است و پیشنهاد قابل توجهی از تیم های اروپایی ندارد. با این حال، دی شیلیو اولین پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد. با این حال مدیران پرسپولیس دست بردار نیستند و می خواهند هر طور شده این بازیکن را برای عقد قرارداد راضی کنند.

اینکه چنین اتفاقی می افتد یا خیر، هنوز مشخص نیست؛ چراکه به غیر از مسائل مالی خانواده این بازیکن هم‌ برای آمدن به ایران راضی شوند. در مورد جذب دی شیلیو دو نکته جالب توجه وجود دارد که قابل توجه است. دی شیلیو هرچند می تواند در سمت چپ خط دفاعی به میدان برود ولی پست اصلی او دفاع راست است و این بازیکن ذاتا راست پا است.

این درحالیست که پرسپولیس سرژ اوریه را در سمت راست خریده و هاشمیان به مدافع چپ نیاز دارد. موضوع دوم که البته بسیار مهم است، به مصدومیت های متوالی این بازیکن برمی گردد. مدافع ایتالیایی بارها طی چند فصل اخیر مصدوم شده و همین موضوع یک امتیاز منفی برای او خواهد بود. دی شیلیو طی ۳ فصل اخیر حدود ۶۷ بازی را از دست داده و انواع و اقسام مصدومیت ها را تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
26 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین سرخدل

فقط همینو کم داریم تا بیمارستان مون تکمیل بشه… خدالعنت کنه اونی که باعث شده به چنین وضعیتی دچار بشیم

عاشق پرسپولیس

خرید های آشغال بدرد نخور
از پیام نیازمند که پاره س تا اوریه مصدوم و بقیه
وحید هاشمیان فقط ادعا
درویش خدا ازت نگذره

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

اگه سیدورف بهش پیشنهاد بده میره کیسه،
.
مگه عاشق چشم و ابرو درویشه بیاد؟

ایمان

سلام برسونید

سرخ‌دل

داستان مصدومیت بازی جدید رقبا و دشمنان پرسپولیسه، اگه این کنسل بشه دیگه نمیتونیم مدافع بخریمااااا، از ما گفتن بود، گول ایجنت‌ها و رقیب ناجوانمردو نخورید، عین داستان ابوبکر پیش نیاد خوبه

Mohammad63

بانک شهر اگر نمی توانی مدیریت درست کنی برو کنا کس دیگه بیاد با اون مدیریت تخم میت… .

Mohammad63

خاک تو سر بانک شهر

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

تو تهران چقد برای بازیهای پرسپولیس میرن همونا دو روز برن دمه بانک شهر برن دمه باشگاه

برهانی

الان 2ساله پرسپولیس به لطف درویش بدترین شرایط وداره تیمی که لرزه به پیکر تیمای حریف مینداخت سال قبل حتی نتونست سهمیه بگیره امسالم تونقل و انتقالات مثل پارسال ضعیف عمل کرد امیدوارم تواین یکی2روزبتونن بازیکن مورد نیازوجذب کنن

علی

ای خاک بر سرتون با این روند جذب بازیکنتون آخه این نشد کار که این تیم با این همه هوادارو هر سال دق میدید نمیتونید برید بزارید یکی بیاد که بتونه

مسعود

خدا لعنتتون كنه كه چشممون خشك شد به سايتهاي خبري بلكه خبري بشه اما اين بيشرفا خيلي حرومزاده تر از اين حرفا هستن ، خدا لعنتتون كنه كه شديم مسخره ي كيسه كشا بايد بشينيم فخر فروشي كيسه كشا رو نگاه كنيم البته بي عرضگي خودمون هم هست نشستيم فقط حرف ميزنيم از اين كيسه كشا هم كمتريم كه عرضه نداريم يه تجمع درست و درمون برگزار كنيم تا اين بيشرفا ماستشون رو كيسه كنن

امید

جان هرکی می‌پرستید بازیکن مصدومیت نخرید

Perspolis The Great

اینا بازیکن بگیر نیستن
اگر بگیرن هم زمانی میگیرن که دیگه فرقی نکنه بود و نبودش ،مطمئن شده باشن که امتیازها از دست رفته و قهرمانی پریده
کسی که قصد خرید بازیکن داشته باشه یک هفته ای دوتا بازیکن خوب میخره مثل سپاهان و اسدقلال
تازه بازیکنان الان آزاد هستن و جذبشون بسیار ساده س

Mohammad63

این بانک شهر شورشو در آورده استقلال راه به راه بازیکن میگیر به پرسپولیس میرسه مشکل پیش میاد این درویش استقلالی که مدیریت بلد نیست را از پرسپولیس بیرون کنید… .

Milad

این که هی مصدوم بود تا بازی کنه میخوای این بیارین بزارین رو نیمکت فقط

Russell

بیمارستان کربلایی درویش

پرسپوليسی قدیمی

همش مصدومه، پرسپولیس میخواد یه بازیکن همیشه مصدوم رو جذب کنه تا هواداران پرسپولیس رو ساکت کنه.

نعیم

آقای احمدی چرامیایی مصاحبه میکنی هواداروامیدوارمیکنی بعدهیچ غلطی نمیکنی؟عرضه نداشتین پول نداشتین نبایدمسئولیت باشگاه بزرگ پرسپولیسوقبول میکردین مابااین تیم زندگی میکنیم اینقدرحرصمون ندین

فقطپرسپولیس
  1. بهترین راه حل گرفتن عاجل مالکیت پرسپولیس ازبانک شهر وواگذاری سریع آن به یک هلدینگ اقتصادی قوی است تا مدیر ومربی وبازیکنان باکیفیت به پرسپولیس بیاورد،اوضاع پرسپولیس این فصل ازهمه فصول قبل نگران کننده تراست
پرسپولیسی اصیل

اینو زمان واگذاری باید فکرشو میکردیم، از روز روشن تر بود که توی بحث واگذاری سرپرسپولیسو بریدن

فقطپرسپولیس

الان هم اگه مالکیت پرسپولیس دراختیار بانک شهر ودرویش بمونه هرروزبدترمیشه،پس نباید بمونه…..

فقطپرسپولیس

بس کنید، نه ازدرویش برای پرسپولیس مدیر درمیاد ونه ازهاشمیان مربی….

متین

یکی از ابرادات مدیران حقه باز و مکار پرسپولیس اینه که ایجنتی که قراره در مورد بازیکن با پرسپولیس مذاکره کنه رو دور میزنن و ایجنت مورد نطر خودشون رو با شیطنت واسطه قرار میدن تا با هم دولا پنلا بخورن
بخاطر همین قضیه توی مذاکرات مشکلاتی به وجود میاد و ایجنت های معتبر بازیکنان اروپایی دیگه حاضر نیستن با مدیران کار کنن و کار انتقال بازیکنان تاپ به پرسپولیس سخت میشه
مدیران فرصت طلب همه جوره دارن ضربه میزنن

دوچرخه‌چی

این که همش مصدومه، لطفا یه آمار از مصدومیت‌های فراوانش بگیرید.
تابلوعه اینا از عمد نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره.
حداقل پرسپولیس رو به بابک زنجانی بفروشید .

فریبرز

جالبه به ما میگفتن حکومتی ولی خودشون غرق در پول همین حکومتن…
ما پرسپولیسیا تیم حکومت نیستیم که اگه اینجور بود اسممون الان پیروزی بود و توی استادیوم هم یکصدا نمیگفتن پرسپولیس… دقیقا برعکس رقیب که اسم حکومتی رو پذیرفته و از کنار همین ارتزاق میکنن و حکومت بهش رسیدگی میکنه.
این بالاترین افتخار برای ما پرسپولیسیا هست.

محمد

مسی هم که بگیری بخواد همش مصدوم بشه بدرد نمیخوره