اخبار بازیکنانتصویر برترلیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس به دبی رسید / یک بازیکن با پرسپولیس نرفت +عکس

کاروان پرسپولیس دقایقی پیش برای بازی با الغرافه قطر وارد دبی شد.

پرواز پرسپولیس دقایقی پیش در دوبی به زمین نشست و اعضای تیم راهی هتل محل اقامت خود شدند.

در پی درگذشت پدر میلاد سرلک هافبک تیم پرسپولیس این بازیکن، سرخپوشان را در سفر به اهواز برای بازی با استقلال خوزستان همراهی نکرد.

سرلک امروز همراه با سرخپوشان راهی دبی نشد و قرار است با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته فردا این هافبک به اردوی پرسپولیس در امارات اضافه شود تا در تمرینات حضور پیدا کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ایمان

خوش بگذره بچه ها

ایمان

پرسپولیس ضعيف شده

..hosein

الان دیگه فقط برد درمقابل حریف تو لیگ نخبگان میتونه حال هواداران پرسپولیس رو بخاطر باخت درمقابل کیسه خ رو خوب کنه و امیدواریم بازیکنان این موضوع رو درک کنن و با یه بازی خوب وبرد هم به جدول رقابتها برگردن وهم ۴۰ میلیون طرفدار رو خوشحال کنن ،به امید حق

جلیل ایمانی

با سلام و خدا قوت به بازیکنان و کادر فنی و هواداران عزیز که تو گرما و سرما از تیم حمایت می‌کنند ، خواستم بگم که انشالله که با دست پر برگردین و دل ما هواداران را شاد کنید و ما هواداران حمایت می‌کنیم به امید برد تیم محبوب مون در بازی بعدی در مقابل تیم قطری – یا علی مدد – جلیل ایمانی از محمد شهر کرج