اخبار تمرینات

پرسپولیس باخت، اوسمار تمرین را تعطیل کرد

با تصمیم اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، تمرین امروز سرخ‌پوشان تهرانی تعطیل شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر، روز گذشته (شنبه ۲۵ بهمن) در دیداری دیداری خارج از خانه مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کرد. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید تا پرسپولیس چهارمین شکست خود را در ۶ بازی اخیر تجربه کند و با این ناکامی به رده پنجم جدول رده‌بندی سقوط کند.

با این نتیجه اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تمرینات تیم را یک روز تعطیل کند تا بازیکنان فرصت داشته باشند ریکاوری کرده و برای دیدار هفته بیست و دوم آماده شوند.

این دیدار حساس روز جمعه اول اسفند مقابل خیبر خرم‌آباد برگزار خواهد شد و پرسپولیس امیدوار است با از فرصت استفاده کرده و روند ناکامی‌های اخیر خود را متوقف کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

تشکر از جناب سرمربی که با تعطیل کردن تمرین به معتادان تیم فرصت خودسازی یک روزه دادن بهشون گوشزد میکردین از مواد مرغوب استفاده کنن لااقل توی زمین کمتر نعشه باشن و به اعصاب هوادار گند نزنن

ساعد

از نحوه بازی تیم مشخصه که تمرین درست و حسابی ندارد و تمرین همیشه تعطیله به جای اینکه تیم باخت داده باید دو نوبت تمرین در روز انجام بدهند بازم تمرین تعطیل

تارا-۴۷

بازیکنان پرسپولیس موقع بازی که خود به خود تعطیلن!!!…باشه شما هم تمرین تیم را تعطیل کنید.

یاس کبود پرسپولیسی __ قرمزته

زمان برانکو
خیلی خیلی کم پیش میومد تمرینات تیم تعطیل بشه
مخصوصا وقتی تیم نتیجه نمی‌گرفت
تمرینات تو ۳ نوبت برگزار میشد
ولی الان ….
جناب اوسمار :
اشتباه شما اینجاست که بعد از اومدن سرگیف ، با دو مهاجم نوک بازی میکنی
هر دو مهاجم هم خصوصیاتی شبیه هم دارند
شما وقتی با دو مهاجم بازی میکنی
باید ۴ تا هافبکت و دفاع کنارهات فوق العاده خوب باشند ، و موقعیت سازی کنند
و تو دفاع و حمله خوب باشند
با شرایط فعلی هافبک ها و دفاع کنارهامون
بهتره با تک مهاجم بازی کنی
نیم فصل اول با تک مهاجم بازی میکردی شرایط مون به مراتب بهتر بود
بعلاوه فاصله خطوط و فاصله نفرات تو خط دفاعی خیلی زیاده

Marco Rohani

البته اون دوره اول که اوسمار تیم رو قهرمان کرد تیم جوان تر و با انگیزهتر و بهتری داشتیم تیمی که مدیریت خائن قبلی ستونش رو به اربابش فروخت