اخبار مربیان

پایان مذاکرات پرسپولیس با اسکوچیچ در ترکیه؛ تصمیم نهایی تا 2 روز آینده

مذاکرات مدیران پرسپولیس با اسکوچیچ در ترکیه به پایان رسید و این باشگاه تا دو روز آینده تصمیم خود را می‌گیرد.

پیمان حدادی مدیرعامل و برخی از مدیران باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با دراگان اسکوچیچ راهی ترکیه شده بودند، پس از گفت و گو با این مربی امشب به تهران بازخواهند گشت.

مدیران پرسپولیس در سفر به ترکیه و نشست با اسکوچیچ شرایط حضور این مربی در پرسپولیس را بررسی کردند و به توافقاتی در زمینه مالی نیز دست یافتند، اما بدون امضای قرارداد به ایران بازگشتند تا درباره شرایط جمع بندی نهایی خود را انجام دهند.

طبق آخرین پیگیری اسکوچیچ دو شرط سخت گذاشته است. اول اینکه خواستار قرارداد دوساله شده و دوم خواهان بند فسخی شده که در صورت شرایط فورس ماژور بتواند جدا شود و همه غرامتش هم بگیرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است در یکی دو روز آینده درباره سرمربی فصل آینده تصمیم گیری کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

این مربی فلنگو میبنده پای تیم نمیمونه مثل اوسمار کاری که با تراکتور کرد این فقط میخواد پولی به جیب بزنه

حسین

تو این شرایط قرارداد بستن با اسکوچیچ اشتباهه چون کمی فضا ملتهب بشه این مربی قراردادشو فسخ میکنه و فلنگو میبنده مثل کاری که با تراکتور کرد اما اوسمار موند

ققنوس

اگه میخواد مسخره بازی دربیاره،همون اوسمارو نگه دارید بهتره، اون پولی رو هم که میخواستید خرج اسکوچیچ کنید صرف نقل و انتقالات کنید

حامد

اتفاقا باید با سرمربی مثل اسکوچیچ باید پروژه ی بلند مدت شروع کرد نه یک ساله بعدا سخت و پرهزینه تر میشه باهاش تمدید کرد در مورد بند فسخ فورس هم در صورت وقوع بتونه از کشور بره بیرون ولی مدت جنگ بیشتر از یک ماه تا سه ماه بیشتر شد بتونه بدون غرامت گرفتن فسخ کنه تا تایم قرارداردی ش دریافت کنه اگر عزم ش باشه راه ش پیدا میشه

حامد

اسکوچیچ سرمربی خیلی خوبی به کار پرسپولیس واقعا میاد تاثیر فنی ش در تیم خیلی ملموس ست و میشه باهاش به مدت طولانی کارکرد باعث بالا رفتن کیفیت بازیکن ها بالاخص بازیکن های جوان میشه خیلی عجیبه که در مورد اسکوچیچ خیلی تعلل میشه اسکوچیچ استاد خارج کردن تیم ها از شرایط افت شک نکنید هزینه یی که برای اوردنش میشه به راحتی برمیگردونه و باید باهاش پروژه ی بلند مدت تر شروع کرد حتی قرار داد 4 ساله با توجه به عملکرد در سال اول سال های بعد سخت تر میشه باهاش قرارداد تمدید کرد فقط بند فسخ فورس بتونن یک طوری مدیریت کنن مثلا اگر جنگ شد بتونه از کشور خارج شه ولی مدت جنگ از یک ماه تا سه ماه بیشترشد فسخ کنه توافقی

Mehrdadkhalili1369

خدا لعنت کنه درویش رو ۲ سال پیش
اسکو ۱ میلیون دلار میخواست نداد بهش
رفت ۴ تا مربی عوض کرد، چند برابر پول خرج کرد، بازیکنای اصلی تیم رفت.
یه مدیر مغرور اینطوری میتونه یه تیم رو نابود کنه

پرسپولیس

هر کاری میکنید زودتر

محمد

بند فورس ماژور حماقتِ محضه اگه قبول کنن

پرسپولیس

هر غلطی میکنید فقط زود تر

کیوان

شرط دوم قابل قبول نیست