اخبار هواداران پرسپولیس

پایان تجمع هواداران پرسپولیس با دخالت نیروی انتظامی

پرسپولیس نیوز: تجمع هواداران معترض پرسپولیس مقابل مجلس شورای اسلامی با دخالت نیروی انتظامی به پایان رسید.

هواداران پرسپولیس صبح امروز برای حمایت از گل‌محمدی مقابل مجلس دست به تجمع زدند و خواستار استیضاح حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان شدند.

حدود ۲ تا ۳ هزار نفر در این تجمع شرکت کردند که وحید قلیچ، پیشکسوت سرخپوشان نیز در این تجمع حاضر شد و از گل‌محمدی حمایت کرد.

دقایقی پیش این تجمع با دخالت نیروی انتظامی و با متفرق کردن هواداران پرسپولیس به پایان رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

باید جلوی وزارت ورزش تجمع میکردند و وزیر روتحت فشار میگذاشتند… تجمع بعدی باید جلوی وزارت ورزش باشه

حسین

دمشون گرم

رحیم

چرا نیروی انتظامی با هوچیگران استفراغی برخورد نمی کردند نکنه پای آجورلو و سطه بالاخره سردار سری تو سرها و کله گنده ها داره

قرمزته

روزای بدتر هم فرا میرسه اون وقته که مثل تاریخ که قبلا نشون داده تکرار میشه و مجلس رو نابود میکنیم اما این سری با مردم

مسعود اکبری

اگر استفراغ بود الان زمین و زمان جمع شده بودند تا مشکلات را حل کنند اما برای پرسپولیس نیروی انتظامی برای متفرق کردن

محسن قبله ام پرسپولیس

دم هوادارها ی خونگرم وعاشق پرسپولیس گرم بخاطر این تجمع، درود بر غیرت پرسپولیسی ،نیرو انتظامی بیخود کرد خودشو نخود هر اش میکنه ،”‘:؛قبله فقط پرسپولیس

Perspolis The Great

این قضیه باید ادامه دار باشه تا به چشم بیاد وگرنه سریع فراموش میشه
این تجمع ورزشی نه سیاسی چرا پاسخ تمام اجتماعات نیروی انتظامیه
باید اجتماعات اینچنینی در چند روز آینده بازهم اتفاق بیوفته تا حق و حقوق پرسپولیس و هواداران بیشمارش انقدر راحت پایمال نشه

آرش راد

وقتی کیسها فصل قبل ریختن نماینده مجلس با شیرینی و شربت اومدن استقبال اما اگه ما اعتراضی داشته باشیم سریع پلیس خبر میکنن این فرق اتصال به نظام حاکم و باشگاهی که قدرتش از مردم فقط ایراد نداره تا بود همین بوده هر فصل دوجین خارجی منتخب پدیده‌ای لیگ اعضای اقتصادی تو هئیت مدیره از بانکدار هتل دار واسه کیسه بود دندون پزشک و آدمای بی خاصیت واسه هئیت مدیره ما نبایدم اعتراض میکردیم اما چون یادگرفتیم از روز اول بجنگیم اخرش کاپ مال ما بوده ببینم تهش اونکه حمایت وزیر وکیل و نماینده مجلس ب ی ت داره برنده میشه یا ما که فقط مردم

رسول

تجمع ما همیشه به پلیس میرسه! کیسه کشا رو میبرن تو کمیسیون براشون چایی میریزن …

حکومتی هم منم!

سورنا سرخ

دم همتون گرم. دم قلیچ هم گرم که انسات صاف و ساده ایه و یک هوادار واقعیه…

پسر پرسپولیسی

واقعا مضحکه، چند سال پیش که کیسه کشا درب همین مجلس و دقیقا همین مکان تجمع می کردند هیچ کس کاری بهشون نداشت و هرگز کسی متفرقشون نمیکرد ولی الان برا ما …..

فقط پرسپولیس

دم وحید قلیچ ، مهندس کلانی و همه پیشکسوتایی که تو این مدت از یحیی حمایت کردن گرم.. متاسفم برای آقایون پروین و کریمی.. انگار این دوستان بیشتر نگران استقلال هستن تا تیم خودشون

فرامرز

با سلام ,هواداران عزیز از همه طرف دارند به پرسپولیس فشار میارند یک نمونه هم حمله رسانه های دشمن به کنعانی ۰ همه میدانیم که کار کنعانی بد بود اما آدم فروشی و زیراب زنی بدتره , چه بسی این دام رو پرستویی از طرف سیاوحش یزدانی پهن نکرده باشه .