اخبار مربیانشبکه اجتماعی

پانادیچ: بله درگیر شدم چون آنها به داور حمله می کردند / گل الهلال آفساید بود، تا لحظه آخر می جنگیم

پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان پرسپولیس به شایعه محروم شدنش به خاطر درگیری در بازی الهلال واکنش نشان داد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، ایگور پانادیچ مربی دروازه بانان پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشت: بله، می جنگم، مطمئنا من برای باشگاه می جنگم. چون آنها در تمام طول بازی به داور حمله می کردند و گل اول را با آفساید زدند. بعد از آن گل دیگر بردن بازی راحت بود.

وی در پایان گفت: اما بسیار خب، ما در بازی بعدی تا لحظه آخر می جنگیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
یوم جانگ

برانکوبی هیچ وقت جلوی بی نظمی های طارمی وبقیه رانگرفت اخرش هم مجازات شدیم لعنت به این سرنوشت کاش میشد این گذشته راپاک کرد

پویا

بازگشت خیلی سخته دیه آقای پانادیچ ولی این حس جنگنده شما هم قابل تحسینه امیدوارم بتونیم تاریخ سازی کنید

منصور

حتما با رببع خواه و ماهینی و شجاع و محرمی میبریمشون و ربیع خواه هم هتریک میکنه

محمد

حیف رامین
رامین بازیکنی بود که توی لحظات سخت به داد تیم میرسید
محرمی بد نیست ولی انگشت کوچیکه رامین هم نیست هنوز یه پاس گل نداده یه سانتر درست نکرده تازگیا هم که همش زمین میخوره همش حسرت رامین رو میخورم حیف واقعا
نبود سیدجلال هم نشون داد کلین شیت های بیرانوند به چه دلیل بوده
روی هرچهارتا گل کارخاصی از دفاع و دروازه بان ندیدیم

pman

درست میگه دیگه ، واسه چی منفی میدین ؟

محمد

سلام واقعا ناراحت کننده است پرسپولیسی های عزیز تصویر فرشاد احمد زاده و کمال کامیابی نیا در ورزش۳ در حالی که در حال قیلان کشیدن هست

perspolisviva

فقط خدا کنه سید جلال محروم نشه . خط دفاع تیم واسه بازی برگشت کامله اگه سید باشه. جلال و شجاع وسط ، انصاری دفاع چپ. ماهینی هم که نیست راحت.

رفیعی ،ایلام

شما نمیخواد درگیر شین، یه خورده رو بیرانوند کار کن که گند زده به دروازه

لرعیلام

تو چی از فوتبال میدونی وقتی ماهینی و خلیلزاده بجای گرفتن توپ پشت میکنن به توپ وقتی مصلح جا میمونه عرضه برگشتن ندارا..دیگه گرفتن توپ توسط دروازبان پنجاه چناست..کسایی ک دروازبان وایسادن برا ی حتی ی بازی

نصیر

به جرت میشه گفت اگر پرسپولیس رامین سروش عالیشاه نور الهی سید جلال انصاری کمال رو همزمان داشته باشه هر تیمی رو می تونه شکست بده ما قبلا با این بازیکنان با همین الهلال رفت و برگشت مساوی کرده بودیم من اگر جای مدیران پرسپولیس بودم به جای ربیع خواه منشا بشار سن حتی طارمی و نعمتی به فکر بازگشت این ستاره ها می بودم…

perspolisviva

دوست عزیز ظاهرا شما در جریان نیستی که دو پنجره محرومیم…
در ضمن عالیشاه خود به خود میتونه برگرده.

یکی بود یکی نبود ... زیر گنبد کبود ... لنگه ی ارتش سرخ هیچ کی نبود ...

روزنامه گل گفته بود نمتونه برگرده یه گزارشه کاملم ازش تهیه کرده بود !

میلاد

اونا که منفی میدن زیر سن قانونی ان