
١6 مرداد؛ آغاز لیگ برتر/ اعلام رسمی برگزاری تورنمنت سه جانبه
با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال لیگ برتر فصل آینده باشگاه های فوتبال کشور با حضور ۱۸ تیم آغاز میشود.
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر ( فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ) به دلیل حمله وحشیانه دشمن به کشورمان به صورت نیمه تمام باقی می ماند و جدول لیگ نیز با شرایط فعلی متوقف می گردد.
ضمن اینکه براساس این جدول ۳ نماینده فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا به این ترتیب می شوند؛ تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر به لیگ نخبگان راه یافته و نماینده سوم کشورمان که باید در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا حضور یابد، بعد از برگزاری دیدار سه جانبه تعیین می شود.
براین اساس در روز ۵ تیرماه پرسپولیس و چادرملو اردکان به مصاف هم می روند و برنده این مسابقه در روز ۸ تیرماه به مصاف گل گهرسیرجان خواهد رفت.
همچنین براساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر گردید تیم انتهای جدول لیگ برتر ( مس رفسنجان) در تک دیدار پلی آف و در زمین بی طرف روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم جدول لیگ یک فصل جاری برود که برنده این دیدار به همراه تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ در لیگ برتر فصل آینده حضور خواهند داشت.
شایان ذکر است مسابقات بیست و ششمین دوره لیگ برتر( فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۶) با حضور ۱۸ تیم از روز جمعه ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد. همچنین براساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات فصل آینده لیگ برتر ۴ تیم انتهایی جدول به لیگ یک سقوط می کنند.




حالا اگه این گدا بانک عابی بازیکن بدرد بخور گرفت؟؟ فقط بلده لیستو پر کنه مثل پارسال و برن پشت وحید هاشمیان قایم شه، بعد شک نکنید کیسه با پنجره بسته از ما بهتر یاگیری میکنه خدا لعنت کنه مدیران و مالکان بی کفایت را. امثال دیگه آخرین فرصتتونه ، تو این مدتی که مالک بودید هفتا جام رو به فنا دادید!!! کافی نیست؟؟؟؟