اخبار بازیکناناختصاصیاسلایدر

ویروس خطرناک در پرسپولیس تکذیب شد

پرسپولیس نیوز: سخنگوی باشگاه پرسپولیس ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به ویروس جدید آنفولاآنزا را تکذیب کرد.

یکی از روزنامه ها امروز خبر داد بعد از دربی اردوی پرسپولیس با ابتلای شدید تعداد از بازیکنان و عوامل این تیم به ویروس آنفلوانزا مواجه شده است و حتی نفرات مبتلا نیز امروز زیر سرم رفتند و تحت درمان بسر می‌برند. سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و….از جمله بازیکنان بودند که گفته شد مبتلا هستند که اگر صحت داشته باشد شاید این دو بازیکن نامبرده به بازی با پیکان نرسند.

اما بازگشا سخنگوی باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی این خبر را تکذیب کرد و نوشت: خدا را شکر همه بازیکنان پرسپولیس در سلامتی کامل به سر می برند. وارد بازی حاشیه سازان نشوید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید بزرگه

ناراحت شدم حداقل احمدزاده میرفت استراحت میکرد تا مطمئن بشه توزمین که همیشه مریضه