اسلایدردانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی رفت پرسپولیس ۱-۰ پیکان

پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل پیکان به برتری رسید. ویدئوی خلاصه بازی و گل احمد نوراللهی را اینجا تماشا کنید:

 
گل اول توسط احمد نوراللهی:

 
خلاصه بازی:

 

هواداران عزیز با عضویت و تماشای ویدیوهای ما در سایت یوتیوب می‌توانید به ادامه فعالیت سایت کمک کنید: لینک عضویت

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
shoaib

وسط پرسپولیس باید همیشه دست سرلک و احمدنور باشه.از وقتی که کمال از خط هافبک پرسپولیس یک خط عقب رفته وسط پرسپولیس سرحالتره.

محمد

ولی خداییش چه انرژی داشت این محمدی اینقدر اوت پرتاب کرد

محمدرضا

همه خوب بودن به جز اقایی ونعمتی که البته همیشه صعیفن. خسته نباشید به بازیکنا وکادر فنی

قرمزته

بازی دیگه بایه مساوی قهرمان نیم فصلیم دم احمد و سید جلال گرم واقعا مااگه این سید جلال رو نمیداشتیم باید چیکار میکردیم عجب توپی در اورد حلالت سالار

عدنان

از این که پرسپولیس صدر جدول رو از کیسه پس گرفت و موجب خواری و ذلت کیسه شد صمیمانه برای کیسه از ته دل ناراحتم یادمه که تیم کیسه خوشحال بودن که جوبایدن ریس جمهور میشه و بالاخره به موفقیتی میرسن یادمه که در انتخاب آمریکا استقلالی ها کیسه میدادن مردم آمریکا برای رای دادن به بایدن چون چهار قهرمانی پیاپی پرسپولیس رو به دونالد ترامپ ربط میدادن و گروه پنج به علاوه یک رو عامل ناکامی تیم کیسه می دانستند

دکتر محمدرضا اسفندیاری

بازی خوبی بود، مشخص بود پیکان برای گرفتن مساوی و استفاده از ضربه سر از پرتاب اوت دستی برنامه داشت، تاتار و گل محمدی نشون دادن هر دوتاشون سرمربی های با دانش و به روزی هستند و قابلیت پیشرفت بیشتر دارند….
در این بازی پیکان اجازه خلق موقعیت زیادی به پرسپولیس نداد برخلاف بازی مقابل استقلال تراکتور و …
بازی هفته بعد بازی سختی است مقابل گل گهر سیرجان که پرواز مستقیم هم نداره حدود سه ساعت از کرمان با اتوبوس…. و گل گهر صد درصد برنامه برد داره و بنظرم باید با احتیاط بیشتری بازی کرد و تساوی هم نتیجه رضایتمندی است.

حیف و صد حیف بازیکنانی مثل بشار و شجاع را بخاطر پول دادیم کاشکی هم تیم خوبی رفته بودن….

اریا

یاد روزایی که نه همین شب دربی افتادم که اتاق فکر های کیسه… شروع کردن به خراب کردن احمد که فلانه و چنانچه و…. ولی احمد پوزه کثیفشون رو به خاک مالست و توکل کرد به خدا و حالا نتیجشو داره میبینه الحق از حمایت های فهیم هوادارای پرسپولیسی هم نباید گذشت که باعث شد این چرت و پرت های یه سری مریض اتاقی جمع و جور بشه
به امید خدا گلات❤️❤️❤️❤️

مهرداد

این احمد مرد این موقع ها و این طور کارا هست همیشه یه جوری بازی را در میاره درست همون موقع و همون جا که نیاز داریم میاد و ناجی میشه فقط میتونم بهش بگم…. مرسی که هستی… مرد با تعصب روزهای سخت

شهناز ۶آتیشه

درود و تبریک به سرخ دلان ، مردیم و زنده شدیم تا گل رو حفظ کردیم ، زنده باد سید جلال و احمد نور ،کاش یحیی سیامک رو زودتر تعویض میکرد ،وقتی هر ۴روز یه بازی داریم ،باید به امثال شجاعی وعبدی حداقل یه نیمهبازی بهشون برسه، دیروز تولدم بود ابجیم یه کیک پرسپولیسی برام درست کرد ، بهترین کادو رو هم از پرسپولیس گرفتم ، با بازی کمتر آبیها زیرمونند ،داور عوضی سرلک کارت داد وفکر کنم محروم شد، چه پرتاب هایی میکرد این محمدی ،با هر پرتابش نفس تو سینه ام حبس میشد

محمد

فوبیای دروازه خالی داره این بشر, گلر اگه نبود بازم دروازه خالی و گل نمیکرد!!!!!