دانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی رفت آلومینیوم ۲-۱ پرسپولیس

در هفته دوازدهم لیگ برتر آلومینیوم دو بر یک مقابل پرسپولیس برنده شد. ویدئوی خلاصه بازی و گل پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل کامیابی نیا:

خلاصه بازی:

هواداران عزیز با عضویت و تماشای ویدیوهای ما در سایت یوتیوب می‌توانید به ادامه فعالیت سایت کمک کنید: لینک عضویت

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

خواهشا روی دو خطا منجر به گل، نظر کارشناسا رو توی سایت بیارین!
نکته بعدی زمین بازی بود. توپ که میخورد زمین دو برابر ارتفاع میگرفت و این رسما قوانین فیزیک رو نقض میکنه. حتما در مورد زمین هم درسایت بنویسین

عاشق پرسپولیس

اصلا خوب بازی نمی کنیم بازیکنای تیم در حد پرسپولیس نیستند

نعيم

متاسفانه هم بدبازى کردیم وهم بدشانس بودیم ،داورم که بنظرم روى صحنه هاى گل به اشتباه خطا گرفت،این کاظمى عوضى هرموقع براى ماقضاوت کرده نحس بوده وبه ضررمون سوت زده خدالعنتش کنه،آقاى نوراللهى توروخدا توضرباته آخربیشتردقت کن.

amirh

تیم با اینکه ضعیف شده بازیکن از دس داده خوب بازی میکنه و با ناداوری و بدشانسی باختیم انشالا نیم فصل تیم یه مهاجم یه بازی ساز و یه دفاع وسط خوب بیره برمیگردیم تو اوج امسال قهرمانی سخته همه جوره سعی میکنن جلومون وایستن بهتره تمرکز اصلیمون رو حذفی و ایا باشه تا اونجا افتخاراتمون بسشتر کنیم و مهمترین چیز این باید حمایت کنیم از یحیی همه جوره ولی رمضانی شیری باید برن

سوگند

بی زحمت دیگه شیری رو بازی ندین والا انصاری مصدوم بهتره

ابوالفضل

چقدر موقعیت خراب شد

فقط پرسپولیس

حامد لک اگه مثل اون اویل که اومده بود بدون حاشیه بازی کنه دروازه بان خوبیه اما چندتا بازیه که یکم عجیب قریب کار میکنه.‌ حیفه واقعا که اون بازیای درخشان تو آسیارو خراب کنه.. بیخودی تو چندتا بازی کارت زرد گرفته.. فکر کنم ۴ کارته شده باشه..

رئال مادرید.پرسپولیس

دو تا گل خوردیم که هر دوتاش رو کاظمی به اشتباه خطا گرفت شانس هم نداریم دو تاش هم رفت تو گل

امیر پرسپولیسی

بخدا دو تا گلی که اونا زدن اصن خطا نبود اولی که خطای المینیوم بود چون نعمتی داشت میزد خودشو پرت کرد جلوش دومی هم نبود گند داوری بزنن
بازی استقلال سایپا یک اخراج نکرد دانشگر با پنالتی نگرفت واسه سایپا با …..واقعنکه گند داوری بزنن

نصیر

باید چندتا از بازیکنان بی کیفیت رو کنار بزاریم و چندتا مهره تاپ بگیریم….وگرنه امسال سهمیه هم نمی گریم

محمد

حالم بهم میخوره وقتی بازی پرسپولیس را میبینم فقط بلدن تو زمن خودمون خوب پاسگاری کنن بعد میخوان آخر بازی شاهکار بکارن متاسفم