اخبار استقلالدریافت ویدئو

ویدئو: پنالتی های آلومینیوم مقابل استقلال که گرفته نشد

استقلال درحالی امروز مقابل آلومینیوم اراک به برتری رسید که دو پنالتی حریف این تیم گرفته نشد. ویدیو را ببینید:

 

 

هواداران عزیز با عضویت و تماشای ویدیوهای ما در سایت یوتیوب می‌توانید به ادامه فعالیت سایت کمک کنید: لینک عضویت

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
21 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Fati red

قربون عظمتت خدا نگا چه با خیال راحتم داره نگاه میکنه لعنتی بیچاره تیمای شهرستانی که قربانی همچین تیمی میشن امسال دیگه واقعا میخوان یجوری تیم کیسه رو قهرمان کنن ولی کور خوندن ایشالا خدا اخر فصل خوب جوابشونو میده

اریا

به خدا کیسه ها میان دیس لایک میدن
یکبار دیگه هم گفتم نیاین تو سایتهای پرسپولیسی که واقعیت های تیمتون رو ببینید « البته اینهمه مثل شما بیکار نیستیم بریم حواشی تیم های دیگه رو گنده کنیم» واقعیت رو فقط میگیم. برین به همون تیم حکومتی تون که با داورا داره عشق میکنه بپردازین

آرمین

پنالتی دوم کاملا تو دید داور بود و قشنگ مشخصه که تعمدا اعلام خطا نکرد

اریا

واقعا متاسفم برای جامعه داوری که دارن شورشو در میارن این تیم کیسه ۲ هفته تو نشست خبری‌ اومد ازتون انتقاد کرد اینطور دارین براشون بازی‌ها و در میارین
امسال همه ضد پرسپولیس شدن گرفته از رسانه و مطبوعات البته غیر پرسپولیس نیوز که عاشقشم» تا سازمان لیگو فدراسیون داوراو……. اگه توجه کنید ۳ تا بازی از ابتدا هست که براشون درآوردن بعد حتی اعلام نشد که چرا بازی ذوب پرسپولیس لغو شد
واقعا آدم شاخ در میاره از برخی سرمربی ها تیم های شهرستانی که اینطور سرشونو زیر برف کردن تا این تیم کیسه اینطور راحت حق شونو بخوره البته حق ایناگ سرمربیا که نیس حق اون طرفدارای که عشقشون همین تیمه
ولی هر حال ما پرسپولیسیم و برای روز های سخت ساخته شدیم
زنده باد ارتش سرخ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

فواد

واقعاتف لعنت ب همچین داوری…..صحنه هارم قشنگ داره میبینه خیرندیده

فقط پرسپولیس

خطیبی موقعی که مربی ماشین سازی بود سر اون پنالتی که برا ما گرفتن و تازه درستم بود داشت خودشو میکشت حالا الانکه دوتا پنالتی برا تیمش نگرفتن لال شده و هیچی نمیگه.. تف به شرف نداشتت.. حالا همینا جلو پرسپولیس ۱۱ نفری چنان دفاعی بکنن که نگو

Bahman

دقیقا اون موقع که پنالتی گرفتن واسه پرسپولیس چه کولی بازی راه انداخته بود الان ریلکس و خندون حرف میزنه . واقعا پرسپولیس خار چشمشون شده و خیلی هم مظلومه

Narges

اینکه ما هوچی نیستیم مزید بر علته …

عشقپولیس

جالبه وبسایت تمام استقلالی ورزش سه طبق معمول هیچ مقاله ای در این مورد ننوشته؛الان اگ پرسپولیس بود ده ها مقاله با عناوین مختلف میذاشت؛جالبتر اینکه هوچی گران ابدی مث باقی جاها و اشخاص این وب سایت ب این تابلویی رو هم پرسپولیسی میدونن

sajad

چنان شرتی از پای اینا توی دربی بکشیم بیرون که دیگه بفهمن نباید ۴تا بنجل لیگ رو با نا داوری میبرن برا ارباب همیشگی خودشون کری بخونن ، جای سفت نشاشیدید بهتره بگم ریدی برادر ، بیا دربی بی صبرانه منتظر یه تجاوز سهمگین هستم

sajad

ادمین به خدا اگه خود خدا اجازه میداد غیر از خودش یکی دیگه رو بپرستم بدون شک خودتو میپرستیدم ، بابا ایول ، فکر نمیکردم ثبت کنی ، توی عصبانیت یه چیزی گفتم و پیش خودم گفتم ثبت نمیشه که ، دمت گرمه ، اینجا بودی ماچ بارونت میکردم عشق من

شهناز ۶آتیشه

ابر و باد ومه و فلک در کارند تا تیم نور چشمی وحکومتی با لطف تمام ارکان ورزش صدرنشین بشه، تا اسم داور رودیدم که تجربه نداره گفتم سه امتیاز رو بهشون تقدیم میکنند، دربی رو خدا به خیر کنه با این الطاف داوری

امیر

تا میتونیم باید جو سازی کنیم… حالا اینها که درست بود، ولی حتی اگر هم درست نبود باید اینکار رو ادامه بدیم

عشقپولیس

در وهله اول جو سازی و هوچی گری کار شمای استقلالیه؛در وهله دوم منظورت از درسته ینی چی؟قضاوت داور درست بود؟

Narges

مگه ما استقلالی هستیم دوست عزیز!؟

رسول پناه و سلطانیفر قاتل هوادار یاسوجی

کجاش درست بود دوست کیسه کش؟

پرسپولیس مقدس

امسال مثل اینکه باید بیخیال حقمون یعنی قهرمانی بشیم, امسال بچه ننر وزارت قهرمان میشه(قهرمان میکننش).
هم دهنشون رو میبندن, هم اینکه ثابت کنن که مربی ایرانی هم میتونه قهرمانشون کنه و دهنشون رو ببندن واسه نیاوردن استرا.
خدای ما هم بزرگه, بچه های تیم باید با بازی خوبشون جلوشون رو بگیرن, نباید راحت امتیاز از دست بدن. باید منطقی تر بازیا رو دنبال کنن. اگه بخوان میتونن جلوشون وایستن. یحیی هم باید پخته تر کار کنه.
ما هم وظیفمون حمایته, فقط و فقط حمایت..
قبلا چندین بار با حمایتامون تیم رو نجات دادیم, بازم باید انجام بدیم…

نصیر

دلت خوشه با این وضع مدیریت رنگ سهمیه رو هم نخواهیم دید…

عشقپولیس

اتفاقا بهترین مدیریت تاریخمونو داریم؛شک ندارم شماهم جزو همون مثلا رقبایی هستین ک ب هر دری میزنین تا مدیریت فعلی پرسپولیسو عوض کنین؛ولی زهی خیال باطل عزیز دل برادر

نصیر

استقلال برای دربی انتحاری بازی خواهد کرد بخصوص که خیالش از خط حمله تعطیل پرسپولیس راحته امیدوارم باخت سنگینی برای دربی ندیدم…چون همه چیز رو مدیریت پرسپولیس اماده کرده…اگر مدیریت پرسپولیس عقل داشته باشه کل پاداش آسیایی رو خرج خرید دو سه تا مهره های ملی پوش می کنه و با اونها دو ساله می بنده…دو ساله از مدیریت پرسپولیس شدیدا داریم می خوریم با وجودی که تیم میره فینال اما هیچ آورده ای ندارن…

عشقپولیس

همون فینال رفتنو تیمی مثل استقلال باس تو خواب ببینه و باهمون چهارجانبه هاش پز بده؛همین بازی هم هر حمله ای استقلال انجام داد بر اثر اشتباه فاحش بازیکنای اراک بود ک توپو نمیتونستن بهم برسونن لو میدادن رو همون حمله میخوردن ک دوتاش گل شد؛تو کل نود دقیقه استقلال فقط یبار حمله تاک تیکی انجام داد ینی از خط دروازه خودش بازیسازی کنه باقی حملاتش ک زیاد هم بود همش سر توپ لو دادن بد موقع حریف بود؛اونلحظه جو تعصب گرفته بودی تیمت گل میزد هوشیار نبودی یبار دیه برو نیگا کن ببین تیمت چجور گل زد؛بماند اگ حتی یکی ازین پنالتی ها رو میگرف کلا داستان تغییر میکرد چون خطیبی تیمش جلو بیوفته هر یازده بازیکنشو میچینی رو خط دروازه دیه گل زدن کار حضرت فیل میشد