دریافت ویدئو

ویدئو/ صحبتهای طوفانی پیروانی: موقع آوردن نام پرسپولیس از جا بلند شوند

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در تماس با برنامه فوتبال برتر پاسخ تمام صحبت های تیم های دیگر علیه پرسپولیس را داد:

 

 

هواداران عزیز با عضویت و تماشای ویدیوهای ما در سایت یوتیوب می‌توانید به ادامه فعالیت سایت کمک کنید: لینک عضویت

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Pokr44446666

یاشاسین پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤هوی یابو هی باتوهم نگو میلیون ها هوادار ترک اولن ترک نه اذری دوما من دوسال توی سلماس خدمت کردم به اعضای ۸۰ پرسپولیسی ۵ تا کیسه ای بود پنج تا تری پس ادعای میلیونی نکن

Pokr44446666

دوزاری های بی وجود و وطن فروش مگه اینجا کشور بی هویتهاست از بیگانگان الگو بگیرید دوما بی شرفها الگو میگیرید الگوی احترام گذاشتن به تیم قهرمان یاد بگیرید حسودان عقده ای خدا همیشه هواداران نفهمتون زجر بده تا تاوان کثافتکاریتون بگیرید ننگ بهتون

Pokr44446666

تسلیت مجدد به خانواده هوادار عاشق و نازنین و به خانواده بزرگ پرسپولیس افشین خان یدونه ای فدات بشم مرد شریف و دوست داشتنی

Pokr44446666

چشتون در اد پرسپولیس توی تک تک شهرها عاشق داره عاشق واقعی که جونشون میدن که چندی پیش هم یک هوادارهای نازنین و عضوی از خانواده بزرگمون بخاطر کثافتکاریها وطن فروشیهای شما و بی شرافتی ای اف سی دست دادیم ،باتعصب و با بی عرضگی موفق نشدنتون توجیه نکنید زنوزی دزد دوزاری من از همشهری بودن با انگلی مثل تو متاسفم ادم که دزد باش قطعا وطنم نداره و بی هویت توی دوزاری بارها پان خر بودنت ثابت کردی و این ننگ است که چنین موجودی همشهری من هست

Pokr44446666

دوزاریها کیسه کش ها دوزاریها گاواهنی ها دوزاریها سگ پاهانیها همیشه احترام بزارید به سرورتون با هوچیگری و توهم و بی عرضگی نتیجه نگرفتناتون با کثافتکاری و عقده و حسادت پاک نکنید دوزاریهای بی وجود پدر سگها برای موفقیت تلاش کنید سرخودتون شیره نمالید البته شما دشمن دیرینه انسانیت و حتی هواداران احمق خودتون هستید

پرسپولیس با غیرت

دمت گرم افشین خاااااان❤
تیمی که هیچ برد و هیچ قهرمانی ای نداره که خوشحالی کنه، معلومه که با شکست پرسپولیس توی فینال آسیا استوری میزاره و خوشحالی میکنه

خدایی آدم چقدر باید خوار و حقیر باشه که هیچ افتخاری نداشته باشه و از شکست تیم بزرگ پرسپولیس خوشحال شه

هوادار

افشین خان دمت گرم . واقعا بمونی برامون♥️♥️♥️♥️

Narges

هر تیمی ی افشین پیروانی داشت دیگه مشکل نداشت ,⁦❤️⁩

پرسپولیس هجومی

درود برشرفت افشین با تعصب❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سورخ

حسادت زیاد است هر باشگاهی هم نتیجه نگرفته‌است بخاطر پست و مقام افراد صحبت های آنچنانی میکنند که مشکلات فنی تیم خودشان را زیر سوال نبرنند و افکار هوادارانشان به سمت باشگاهی که چند سال است قهرمان لیگ شده ببرند ….ولی کسی از شکست در جام حذفی با آن سرمربی که تیم را ول کرد و رفت نزنند تا آن سرمربی زیر سوال نرود ….متحد بودن بازیکنان تیم و سرمربی را دیدیم و با این اتحاد میخواستند در لیگ قهرمانان آسیا بروند و نتیجه بگیرند.

پرسپولیس❤ خوزستان

فقط❤ (پرسپولیس )❤و دیگر هیچ

نعيم

عالى بود دمتگرم،افشین باتعصب افشین باتعصب