دریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه مسابقه تاریخی العین ۶-۱ استقلال

پرسپولیس نیوز : ویدئو خلاصه مسابقه برگشت استقلال و العین در مرحله یک هشتم نهایی با شکست سنگین نماینده ایران با شش گل را اینجا تماشا کنید:

 

 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
31 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Deniz9

??!!Admin jan chera akhbaro nemizarid

بارسا

تنها نگرانیم اینه که تیم ما امشب بازی رو سسیت بگیره ، باید از همون دقایق اول بزنن به حمله کارو تو نیمه اول تموم کنن

پرسپولیسیه صدآتیشه

بچه های تیم اول پایتخت خسته نباشید تیمتون خوب بازی کرد فقط یه سوال داشتم چه جوری ۶ تا گل خوردین؟؟؟؟

محسن

شیش در و شیش پنجره
شیش کچل شیش تا فتل
شیش خسرو و شیش پنگوعن
نوکر خندیدن ات
شاه کریم ای عشق من

شیش کلاه گیس بلوند
شیش ژنرال امیر خنگ و کند
با شیش هزاران کیسه کش
نوکر راه رفتن و اخم کردنت
عشق ما آقا کریم از پرسپولیس پا پس نکش

قهرمان اسياييم666666

⚽بعد از شکست ۶ بر ۱ استقلال یکی از هموطنان اینگونه نوشتهاست
به جای اینکه هی به عربهای حوزه خلیج بد و بیراه بگیم، حواسمون جمع باشه ببینیم فاصله تماشگرای عرب خلیج تا زمین چمن یه متره ..
نه لیزر دارن، نه نارنجک، نه میپرن وسط زمین، نه با بطری آب میزنن، نه…
اینم فووتبالشون، اینم استادیوم و امکاناتشون.به جای اینکه به همه دنیا فحش بدیم یکم رو خودمون کار کنیم، تمرین کنیم زحمت بکشیم چیز یاد بگیریم،
با فحش دادن پیشرفت نمیکنیم.
پارچه ای دستشون بود نوشته بود
ما با فوتبال پاک صعود میکنیم و به مهمانانمون سنگ نمیزنیم…

دیشب اونها علاوه بر فوتبال درس اخلاق هم بهمون دادن، این از همه چیز سنگینتر بود!!!

Deniz9

??Τa inja shansi umadin dg basetun bud khodaei: | setare sevom chi

ترانه

همش احساس میکنم استقلال هنوز داره گل میخوره ولی نمیخوان نشون بدن

سرخ ماهشهري

این که بعضی اوقات میگن چوب خدا صدا نداره راسته خدا خودش حواسش به همه چیز خهست دوستان مراقب کری خونیامون باشیم برا برد پرسپولیس صلوات یا علی

وحید

خدایا شکر

amirali24

درشروع مسابقه به عکس کاپیتان العین الرحمان نگاه کنیدیه نگاه خاصی میکنه به رحمتی این منصوریان دانش مربیگری نداره دیشب بایدازکل ایران معذرت خواهی میکردکه درمقابل عربهاتحقیرکرد

رفیعی ،ایلام

آره دیگه، خیال کردین همیشه شانس و داوری یارتونه؟! استقلال ننگ ایران است، منصوریان ننگ آسیاست، خجالت خوب چیزیه، اگه مرد باشین دیگه برنمیگردین ایران، خاک عالم تو سرتون تازه داشت حادثه منا از یادمون میرفت، آخه شمارو چه به آسیا بی عرضه ها

ali.pp6666

راستی ی سوال دارم.دقیقه ۸۷ بازی که اس اس ۶تا عقب بود منصوریان سوت میزدو تغییر تاکتیکی میداد.یکی میتونه دلیلشو بگه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

Sheida

دیشب بهترین شب زندگیم بود خدایا این شادیارو ازمو ن نگیر

پدرام

مرجع من ی سوال ازت دارم عمرعبدالرحمن ک پاچپ داش علی هم نمیشد این بلاروسره کیسه آورد اگ داش علی توسالای اوجش ک بایرن بود توتیم خودمون بودکیسه ب چ روزی میفتاد،سه رقمی میشدعایا؟؟؟

Hamid

خیلی این باخت چسبید اونم در مجموع ۶-٢ همون نتیجه ی سال ۵٢ :)))))
کچل مرسی که هستی

hami

۵۲??? ۶-۰ بردیما

امیر

به یه استقلالی میگن خودتو معرفی کن. میگه به نام خدا ویچ ویچ هستم!!!
میگن ویچ ویچ چیه دیگه؟؟؟ میگه دوتا مربی کروات به نامهای مامیچ و برانکوایوانکویچ مارو ۶ تایی و ۴ تایی کردن و دیگه این اسم رو به ما دادن نمیدونم این کرواتها چی از جون استقلال میخوان…هاهاها

قرمزته

یعنی داغون شدنا ااا.گل اول و دوم و که خوردن هم ناراحت بودم که از عربا داریم می بازیم هم خوشحال که حق منصوریانه . اما از گل سوم به بعد فقط خندیدیم.

Omid6666

هرجا اسم رحمتی باشه یه افتضاح تاریخی به بار میاد.پنگوئن اسیا ۶تا مبارک باشه.و یه تبریک به کچل اول پایتخت واسه این بی ابرویی تو اسیا.خدایا از خلقت علی کچل ممنونیم.

طاها

عجب تیتر فوق العاده ای

hamid666666

اینطوری دنبال ستاره سوم بودین اقلا از تیم داخلی دوباره ۶ تا میخوردین که افتخارش تو ایران میموند حالا اماراتیها هم بهتون میگن ۶تاییییها هو هو ۶تایییییهااااااااا….. خخخخخخخ

hami

اینکه استقلال رقیب ما ست درست . اینکه خیلی کری داریم درست. و اینجا دیگه بحث ایرانه نمیدونم چرا با افتخار دارید به باخت سنگین و فاجعه ملی می پردازید. این کری و واسه هواداراس نه واسه یه تریبون نسبتاً رسمی ما با اینکه به شدت پرسپولیسیم از باخت دیشب خیلی ناراحتم از اینکه عربا دلرن چپ و راستمون می کنن (با احترام به عرب های عزیز ایران البته). ناراحتم چون یه روزی علی کریمی از هواپیما پیاده می شد از خلبان و مهماندار اماراتی کارکنای فرودگاه شروع می کرد به دریبل زدن تا دمه در باشگاهش ولی حالا عمر عبدالرحمن داره می دوزه مارو به هم. ناراحتم چون ایرانیم. . .

مسيح پرسپوليسي

اخه تو چجور ۶تا خوردی گل من؟؟؟؟؟؟چجور؟؟؟

موسی از کازرون

رحمتی ریا کار هم ادب شد ۴تایی ۶ تایی تو مکتب این کیسه کش هاست

قاسم ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶

ادمین عزیز شش گل العین با گزارشگر عربی رو اگر دارین بذارین ممنون میشم

موسی از کازرون

خدا خوب بلده انسان های مغرور رو چطور ادب کنه.آخه بی شعور قبل بازی عربا اومده برا ما کری میخونه شماها تیم سوم پایتخت هم نیستین

پرسپولیس افسونگرآسیا

شبکه خبر، شبکه ویژه کیسه کش ها تیتر زده؛ پسران آبی بدنبال قدرت نمایی در آسیا !! بدنبال ستاره های جعلی سوم!! البته با ۶ گل در کیسه !!! کیسه ها درآسیا نیز ۶ تایی شدند، این نتیجه حکایت ازآن دارد که سیستم اتوبوسی کیروشی علیمنصورکچل نیزکه درلیگ ایران به کمک داوران صورت می گرفت جواب نداد !! شانس آوردند بیشتر نخوردند که به نظر میرسه بدلیل سفارش برانکو به مامیچ بوده که گفته رعایت کنند وبیشتر گل تو کیسه کیسه کش ها نکنند که رکورد ۶ تایی پرسپولیس خراب نشود!! آرش برهانی نیز بعنوان مفسر !! درشبکه ۳ همچنان معتقد است کیسه کش ها هنوز هم می توانند صعود کنند!! پیمان کچل چه خودش را پاره می کرد وعلیه پرسپولیس صحبت می کرد!! احتمالا با گردن آویز« آفتابه حلبی » در فرودگاه از کیسه ها استقبال می شود.کیسه ها توی آسیا بردند ولی آبروی فوتبال ایرلن را واخراج شدند!!

پرسپولیس جهانی

آقا حالا بیخیال. زیادم دیگه مسخره نکنید چون چوب خدا صدا نداره اونا مسخره مون میکردن و این بلا سرشون اومد. به امید الهی بعد از سالها حق به حقدار میرسه انشاءالله به امید صعود به یاری پروردگار متعال ❤☺

قلبی به رنگ پرسپولیس

خدا شاهده هنوز تو کفم چجوری میشه ششتا دفاع بزاری ۷ تا بخوری

اِبی

بخدا العین مسلمون نیست

milad

یعنی ستاره سوم رو جوری بقل کردن ک نمیتونن جداش کنن دیگه