اسلایدردانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی تراکتور 1-1 پرسپولیس و گل دیدنی باکیچ

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه هفته نهم لیگ برتر با تراکتور به مساوی رسید. ویدئو خلاصه بازی و گل پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط باکیج:

خلاصه بازی:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران پرسپولیسی

زیباترین گل نیم فصل باکیچ
خوبه نداد علیپور بزند دیدید علیپور توپا میخواست بگیردخودش ضربه را بزند انگار تا حالا ۱۰ضربه آزادگل کرده علیپور دم باکیچ گرم که توپا بهش نداد امروز تیم خوب بود فقط تو دفاع یکم مشکل داشتیم تو بعضی صحنه هاهم اشتباه داشتیم ولی اسماراز بالا راحت تیما دید که چه مشکلی داره که اونم تو این مدت درستش میکند زنده باد پرسپولیس و ارتش سرخ

Persepolisi

دکلن رایس ❌
مارکو باکیچ✓

داود

چرا ما جلو تراکتور حتما باید ده نفره بشیم؟؟؟؟؟

نوید

اگه مرتضی نمیزدش، گل رو خورده بودیم

امیر

بنده به عنوان یه هوادار قدیمی با 55سال سن و40سال افتخار هوادار ارتش سرخ بعنوان یه برادر از همه هوادارهای محترم پرسپولیس تقاضا دارم لطفا یکپارچه ویکصدا همه با همدل باشیم وبرای موفقیت تیم همه فقط حمایت وحمایت واحترام کامل به تیم از کادر وبازیکن ومدیریت تدارکات باشه وهمه شعارمون هرچی اسمار بگه وحمایت از تصمیمات کادرفنی وتشویق کلیه بازیکنان وتیم وبا نظراتمون برای تقویت تیم درنیم فصل فشار روی بازیکنها نزاریم واجازه بدیم درآرامش ودورازحاشیه تقویت تیم با نظرکامل اسمار پیش بره، درود بر ارتش سرخ کوبنده وهواداران فهمیم وعاشقان واقعی پرسپوليس کبیر.

سرخ‌دل

دم شما گرم، هوادار فهیم و قدیمی و با اصالت، امسال پرسپولیس قهرمانه میشه… (یا لیگ‌برتر یا شایدم حذفی) من خوابشو دیدم و شک ندارم که امسال بازم مثل همیشه جام میاریم.

نوید

باکیچ حرف نداره همینکه تو زمین تراکتور باج ندادیم ‌ه روشون زیاد بشه اونم ده نفره اونم بی مربی حال داد ‌. برگشت سوراخین

مهران

پرسپولیس تقویت شه مطمئن باشید قهرمان خواهیم شد فقط ۲-۳ بازیکن باید نیم فصل برن ۳ تا بازیکن درست حسابی جایگزین کنیم همین بازی اگر کمی دقت کرده بودیم تراکتور شکست داده بودیم

حسین

اوووووف بابا این شوت نبود که موشک سنگرشکن بوداااااااااا❤️❤️❤️❤️❤️❤️

مهران

بخدا کمی دقت میکردیم این تیم زنوزی رو میبردیم فعلا تراکتور در حسرت برد در مقابل پرسپولیس کبیر بمانید از این به بعد کاشته ها رو فقط باکیچ بزنه سلام ما رو به گلر پول دوست تیم زنوزی برسانید

ahmad

فقط لیونل مسی میتونست همچی کاشته ای
رو گل کنه … کیف کردم دمت گرم