
وضعیت پخش دیدارهای هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
بر این اساس دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس از شبکه سوم، دیدار تیم های مس کرمان و سپاهان از شبکه ورزش و مسابقه استقلال برابر تراکتور از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.
از آن جایی که تیمهای پرسپولیس و سپاهان از شانس قهرمانی برخوردار هستند، به همین علت این دو دیدار از شبکه های اصلی پخش خواهند شد.




بازی کیسه آل لجن از شبکه ۴ پخش کنین بجای حیات وحش
امروز روز قهرمانی پرسپولیسه.کیسه کشا توصف پماد ضد سوزشن.
ای بنااازم به مرز و بومم مازندران و پرسپولیس کبیر.. ان شالله قهرمانی
دیدار کیسه و تراکتور از شبکه مستند با عنوان راز بقا پخش بشه بهتره ….تماشایی تره
بدبختا
بازم خداروشکر کنید شبکه پویا واسه پخش بازی کیسه کشا نشد :دی
بازی کیسه فاقد ارزش چون کلیه هوادارن کیسه مثل قبل و حالا دکل و کراش شون شده شله زرد هاهاها
بازم کیسه ناراحت فرستادید منزل
آخه چرا کانال ۵ ؟
لااقل کانال ۶ میزاشتن بهتربود
چون کیسه باعدد ۶ مأنوس ترهست
همدلی تا قهرمانی پرسپولیس.
بر بدخواهان پرسپولیس و تمام حامیان سپاهان لعنت.
خدایا توکل و پناه به خودت می بریم،همیشه دست پرسپولیس گرفته ای اینبار هم محکم تر بگیر و رها نکن،نگذار بدخواهان،حامیان سپاهان و رقبا دل شاد شوند.
همدلی تا قهرمانی پرسپولیس.
تو رو خدا جزییات جلسه هماهنگی را بگذارید.