اخبار بازیکناناسلایدر

وضعیت طارمی با پرسپولیس بعد از جلسه با طاهری مشخص می‌شود

پرسپولیس نیوز :وضعیت مهاجم ملی پوش تیم پرسپولیس در هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد. در حالی که برانکو سرمربی پرسپولیس عنوان کرد که مهدی طارمی برای جدایی از پرسپولیس موافقت مسئولان این باشگاه را گرفته اما هنوز جدایی آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان از این تیم قطعی نشده است.

طارمی قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تجربه لژیونر شدن را به دست بیاورد و به همین دلیل مدیر برنامه‌های این بازیکن پیشنهاداتی که برای این بازیکن رسیده را بررسی می‌کند اما در این بین چون رضایت‌نامه طارمی در اختیار پرسپولیسی‌هاست وی باید در ابتدا بحث جدایی‌اش از پرسپولیس به سرانجام برسد.

در همین رابطه قرار است مهدی طارمی در این هفته جلسه‌ای با طاهری سرپرست باشگاه داشته باشد تا تکلیف نهایی‌اش برای باقی ماندن یا جدایی از پرسپولیس مشخص شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
31 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Meysam

آقای طاهری هواداران مثل قبل نیستن باید پاسخگو باشید شما وآقای ترکاشوند جزو هشت تیم رفتن به ندرت به دست میاد نباید سهل انگاری کرد

ایوب

همش بازار گرمیه طارمی درحده اروپا نیست،پرسپولیس ام ولی بازیکن های پرسپولیس چندتاشون بی غیرتن یکی این طارمیه ویکی هم سروش،اما مهندس واقعا یه عاشقه

غیرت یعنی سلطان علی پروین

این هم که هوادار اسکل خودش کرده هر فصل بازی در میاره ، آقای طارمی تو باید التماس کنی تو پرسپولیس نگهت دارن اون هم تو این فصل مهم لیگ قهرمانان و جام جهانی و … نه اینکه هی ناز و عشوه بیای واس باشگاه ، خسته شدیم دگ از این مسخره بازی هات
نمیخوای بمونی خوش اومدی …
من هوادار تا مرز سکته واس تیم تو استادیوم رفتم اونوقت تو هی میری رو اعصاب هوادار بدبخت بذا برو بابا

امين

هر که با من موافقه نظرش رو بگه

علیرضا

اگر دوستان با نقل و انتقالات جهانی آشنا باشند میدونند که با یه میلیون دلار هویج هم نصیب تیم نمیشه اون وقت ما یکی از بهترین مهاجم های آسیا رو میخوایم با یه ملیون دلار ردش کنیم بره.

بهنام

جناب آقای طاهری با کمال احترام اگر شما رضایت نامه طارمی رو برای رفتن از پرسپولیس بهش دادین لطف کنید استعفای خودتونرو هم بنویسین،با تشکر.

دوستانی که میگن برانکو مربیه خوبیه درست میگن ولی جادوگر که نیست بادست خالی بخواد نتیجه بگیره مگه آریهان و دنیزلی بد بودن!؟،تیمای دیگه هرکدوم۳مهاجم تراز اول دارن یعنی همین رقبای ایرانی چه برسه آسیا ولی ماییم و فقط ۱منشا که اگه مصدوم بشه هیچ شانسی حتی برای لیگ برتر هم نخواهیم داشت چه برسه به آسیا،طارمی۱سال دیگه قرارداد داره بعد از جام جهانی هرجا دوست داشت میتونه بره،ماهم سال آینده دوتا مهاجم مثل عباس زاده و ساسان انصاری رو باید جایگزینش کنیم و علیپور رو که آمارش برای مهاجم ضعیف بوده باید بفروشیم،امسال هم با حفظ طارمی احتیاج داریم جایگزین مسلمان روی نیمکت بشار رسن رو بگیریم و بجز اون وینگر راست که احمدزاده خیلی خوب نبوده باید مهدی ترابی رو به هرقیمتی بگیریم،فراموش نکنین آبروی فوتبال ایران پرسپولیسه که میتونه با قهرمانی در آسیا پرچم ایران رو بالا ببره توروخدا کوتاهی نکنین چون امسال به قهرمانی خیلی نزدیکیم اگه فقط طارمی حفظ بشه و بشار رسن و ترابی رو بگیریم.

علیرضا

چیزی که از نظر من قطعیه با رفتن طارمی ،پرسپولیس به شدت تضعیف میشه(حالا یه سری می گن تا برانکو هست هیچ مشکلی پیش نمیاد )میخوام بگم دوست عزیزی که این حرف میرنی اگر بهترین مربی جهان رو بیاری و هیچ ابزاری بهش ندی هیچ اتفاقی نمیفته. مربی خوب به اضافه بازیکن خوب تشکیل یه تیم خوب رو میده.

محمد شفیعی

آقای طارمی لطفا اگر از پرسپولیس رفتی دیگه برنگرد

حسن ساری

من هم مخالف جدایی طارمی هستم اما ۲ نکته
۱ . الان ۴ میلیارد واسه رضایتنامه به ما میرسه و ۹۰۰ میلیون حقوق امسال که سال دیگه هیچی به ما نمیرسه پس اگه حرفه ای ببینیم میشه مثل باشگاههای ترک یه بازیکن خوب جوون رو از یک تیم خوب یک فصل قرض بگیریم با ۵۰۰هزارتا حقوق
۲ بازیکن دلش اگه با تیم نباشه همون بهتر که نباشه

بهنام

شما آقای طاهری نیستین؟یا ترکاشوند!؟پرسپولیس مگه مغازست یا شرکت تجاری که فقط به فکر منفعت مالی و پول درآوردن باشه،مگه زمین کشاورزیه بازیکن جوون بگیریم بعد که کلی پاش زحمت کشیدیم و خون دل خوردیم بفروشیم،ببینین با کیا میشیم۸۰میلیون نفر،دانشمند هسته ای بازیکن جوون خوب هم که همرو کیسه خرید اگرم پیدا کردی انتظار داری الان که۸تیم آسیاییم بازیکن جوون بیاد برای ما درحد بازیکنای۵۰-۶۰میلیون دلاری تیمای چینی یا ۱۰-۲۰میلیون دلاری تیمای عربی جواب بده بعدش قهرمان آسیا هم بشیم!؟شتر درخواب بیند پنبه دانه

نصیر

جناب طارمی شما بری اروپا دوتا موقعیت رو گل نکنی فیکث بودن رو از دست می دی اونجا مثل ایران تو بمیری من بمیرن نیست…

شییییییش

طاهری یادت باشه طارمی باید باشه

آرش پرسپولیسی

تو این برهه زمان حساس که همه رقبای داخلی و خارجی این همه پول واسه یارگیری خرج می کنن ما به راحتی بازیکنامون رو از دست میدیم دلیل رفتن سروش فقط شرایط مالی بود وگرنه قطر اونم الخور چیه که سروش بخواد اونو ترجیح بده به پرسپولیس این فقط بخاطر بی عرضگی ترکاشونده طارمی با پرسپولیس به همه چی رسید دو سال آقای گل لیگ آقای گل آسیا تا به اینجا فیکس تیم ملی مطمئنا اگه بمونه عناوین بیشتری رو می تونه کسب کنه نمی دونم یونان و قبرس چی دارن که طارمی میخواد بره اونجا انصاری فر فیکس المپیاکوسه ولی تو تیم ملی یه دقه هم بازی نمی کنه نمی دونم طارمی چی می خواد دیگه تازه شانس بهترین بازیکن آسیا رو هم داره ولی اگه بره اینم از دستش میره اینا همش از بی عرضگی آقایونه وگرنه طارمی یه سال دیکه قرارداد داره به هیچ عنوان باسگاه نباید بهش اجازه حرف زدن در مورد جدایی رو بده رفتن طارمی تو این برهه زمان حساس توهین به همه هواداراس باید جلو باشگاه تجمع کنیم بچه ها اینطوری فایده نداره هیشکی دلش واسه تیممون نمیسوزه نه بازیکن نه هیئت مدیره این فقط ما هوادارا هستیم که باید یکاری کنیم

Red love

درود بر ارتش سرخ
بنظر من مهدی هیچ جا نمیره، میمونه و باپرسپولیس قهرمان آسیا میشه و مردسال آسیا رو هم با لباس ارتش سرخ تصاحب میکنه

آرش پرسپولیسی

نمی دونم چرا تو این برهه زمان حساس که رقبامون این همه پول واسه یارگیری خرج می کنن ما باید به این راحتی بازیکنامون رو از دست بدیم یعنی چی باشگاه موافقت کرده یعنی احساسات این همه هوادار واسشون مهم نیست طارمی با پرسپولیس به همه چی رسید دو سال آقای گل لیگ آقای گل آسیاس تا به اینجا تو تیم ملی هم که فیکسه اگه بمونه هم مطمئنا به عناوین بهتری هم میرسه آخه یونان و قبرس لیگشون کجا بود انصاری فر فیکس المپیاکوسه ولی تو تیم ملی یه دقه هم بازی نمی کنه ولی طارمی که تو پرسپولیسه همیشه فیکسه تازه شانس بهترین بازیکن آسیا رو هم داره ولی اگه رفت این شانس از دستش میره

احمدپرسپولیسی

هر سالی که پرسپولیس قهرمان شده سال بعدش افت میکنه نزارید امسالهم پرسپولیس مث سال های قبل افت کنه تیم های عربی بهترین بازیکنان رو میگیرن ما نمی تونیم طارمی رو حفظ کنیم و بشار رسن رو جذب کنیم

حمیدرضاعبدالهی

هوادار به تفکر آقای برانکو احترام بذار ….با این کارش داره از حاشیه های احتمالی طارمی جلو گیری میکنه چرا؟ بهت میگم داداش گلم این یک سیاسته میخواد بگه برو چرخهاتو بزن بیا که یک رقیب برات آوردم مثل منشا یه کم خراب بازی کنی جاتو گرفته …..برو تمرین ببین علیپور داره چطور کار میکنه ….طارمی حتی در همین پرسپولیس هم نباید احساس کنه هر طور که باشه میتونه فیکس بازی کنه برانکو اولین خریدش منشا شد. تا ثابت کنه کارشو بلده

Mersad

بذاریدبره تایکباردیگه به کل ایران ثابت بشه پرسپولیس کبیربه هیچ بازیکنی وابسته نیست…درضمن چه خوبه که درطول زندگیمون قدردان داشته هامون باشیم..

Mohamad

اگر طارمی تو این شرایط پرسپولیس رو تنها بذاره دیگه هیچ وقت خودش رو پرسپولیسی ندونه یادش رفت از یه تیم دسته سه چطور هوادارها رسوندنش به اینجا
آقای طاهری شما هم لطفا به این ترکاشوند بگید بشار رسن رو بگیره خیلی بهش نیاز داریم

بهروز موسعلی

اینم شورشو دراورده هررررررری بیرون یه سال نشد مثل بچه ادم بیاد تمرینات اونم لژیونرهای دوزاریمونم هواییش کردن اخه روسیه و یونان شد اروپا کاش زودتر ردش می کردن تا حداقل زهیوی رو بگیریم باور کنید بره اروپا دچار مشکل میشه دست از پادرازتر برمی گرده برعکس ازمون و جهانبخش اتفاقا این توی ایران بهتر میتونه پیشرفت کنه چون سیستمش خاصه و تنبله بعد اقای طاهری ما اگه پول ترانسفر بازیکنامون نخوایم کی رو باید ببنیم اصلا شما بیست میلیارد ترانسفر کن اخرش در بهترین حالت با پول برانکو و پاداش قهرمانی باید خرجت اندازه استقلال باشه تا یه مو قع طرفداران تیم دوم پایتخت تحصن برگزار نکنند پس ما بازیکنامون رو می خوایم پول بدهیامون وزارت ورزش و اون اسپانسر کلاش بده.

iman

عجب ….
استقلال فقط مونده بره رونالدو ومسی رو بگیره اونوقت مام ستاره هامونو میدیم میره توقع قهرمانی تو اسیام داریم

Red love

دوست عزیز یه نگاه به خریدای شیشتقلال بکن بعد این حرفو بزن، همه خریدای شیشتقلالیا فقط جنبه نمایشی داره و میخوان دهن هوادارای اندکشونو ببندن وگرنه همه میدونن تمام این بازیکنایی که گرفتن توی لیست اول و دوم منگوزیان نبودن به عنوان مثال برای دفاع چپ شایان مصلح رو میخواستن ولی وقتی شایان قهوه‌ای شون کرد مجبور شدن با یعقوب کریمی تمدید کنن که توی لیست مازادشون بود،تمام این بازیکنایی که الان گرفتن همشون از سر اجبار بوده

محسن

آقایان مسئول باشگاه ، به چه زبانی باید به شما فهماند که در مقطع کنونی و با توجه به شرایط حساس پرسپولیس به صلاح نیست که مهدی طارمی را به فروش برسانید.سود اقتصادی حاصل از این فروش برای پرسپولیس چاره درد نخواهد بود.در صورت فروش طارمی پرسپولیس را از همین حالا باید از لیگ قهرمانان حذف شده حساب کنیم.چرا با توجه به شناختی که از برادران قاچاقچی (بخوانید مسئول نقل و انتقلات) داریم به هیچ عنوان اجازه نمیدهند یک بازیکن تراز اول خارجی به تیم اضافه شود.از طرف دیگر خط حمله کنونی هم ظرفیت به دوش کشیدن بار سنگین شرکت در سه جام همزمان را ندارد و برایند این مشکلات ضرر سنگین به نتیجه گیری تیم و حیثیت هوادرانیست که به مدیران باشگاه اعتماد کرده اند.
از مسئولین محترم این سایت هم خواهشمندیم تا حد توان اطلاع رسانی کنید.

OmidRed

اینا همه فیلم تا حواس ما هوادارا رو ببرن به سمت موندن یا نمودن طارمی ، به جای جذب بازیکن طراح و برگردوندن نورالهی همه فکر و ذهن ما شده موندن یا نموندن طارمی

سید علی

باور کنید طارمی توی اروپا هیچی نمیشه.همش میخ میشه به نیمکت. بابا اروپا هر بازی ۱۰ فرصت گل نصیب بازیکن نمیشه

Saeed

رقبای اسیایمون دارن تیماشنو بابهترین بازیکنا تقویت میکنن ما باید بازیکن بدیم دشمن شاد کن بشیم اقای طاهری عزیز طارمی بفکر این نیست الان تیم تَو چه موقعیتی قرار گرفته به هیچ بازیکنی اجازه خروج ندهید که فردا عده ای بگن عرضه نداشتن بازیکن نگه دارن

حسن

سالی که میتونه مرد فوتبال آسیا بشه می خواد بره
مشاوران اطراف این آقا کیا هستند و چه میخواهند الله و اعلم!

محمد 8

اگه بزارن بره باید ۳۰۹۰ قط کنیم تا تنبیه بشن پول ور میدارن میرن بازیکن بنجل میخرن بازی هم نمیکنن بعد شکایتم میکنن کاری میکنن نتونیم ستاره بخریم چون هرچی پول میاد میره بدهکاری کلا سیستم مدیریت تیم اینه

عشق است پرسپولیس

بابا یکی جلو اینارو بگیره. مگه ارث پدری طاهریه پرسپولیس که داره چوب حراج می نه سرش. پاشین بریم جلو در باشگاه آبروی اینارو ببریم. این سیاست کثیف وزارته که امسال کیسه کشای بی همه چیز رو قهرمان کنن. شورشو درآوردن دیگه. دو تا بازیکن جذب میکنن بعد فقط دق میدن به آدم. شدن آئینه دق

حسین

هیچ منطقی پشت ترانسفر طارمی نیست ایشون یکسال قرارداد داره و برای باشگاه الزام آوره که ایشون روحفظ کنه،ضمن اینکه اگه ترانسفر نشه نمیتونه بی انگیزه هم باشه چون تیم ملی رو در سال جام جهانی ممکنه ازدست بده

Mohamad

آقای طاهری شما نماینده ی ۴۰ میلیون هوادار هستید خواهشأ اجازه ندید طارمی بره