حواشیلیگ قهرمانان آسیا

ورود بانوان به ورزشگاه آزادی

پرسپولیس نیوز: بانوانی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما اقدامات لازم را انجام داده‌ بودند وارد ورزشگاه آزادی شدند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته امروز حدود ۸۰۰ نفر از بانوان به تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن خواهند نشست. طبق برنامه بانوان بعد از حضور در ورزشگاه و هماهنگی شورای تامین وارد ورزشگاه ازادی شده و اقدام به تشویق تیم فوتبال پرسپولیس کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Hji

غیرت این دخترا,،تمامی هواداران تیم دو ریالی استفراغ و همچنین خیانتکاران وطنی که همواره دشمن پرسپولیس هستند رو می ارزه…